>/"

PAe errege - bertsio berria, informazioa trukatzeko, lanak CCN-CERT ciberamenazas irtenbidea
content _ mod _ accesskey

Erregeen bertsio berria, informazioa trukatzeko aukera (CCN-CERT ciberamenazas

martxoaren 18ko 2019

CCN-CERT logoa

Irtenbide hori, erakunde guztiei zuzendutako Alerta goiztiarreko Sistema baten ziurtagiria duten bitartean interneten (SAT-INET), informazioa lortu eta lana arintzen du gertaerak aztertu al contextualizada correlada informazio-iturri nagusiekin dauden, publikoak nahiz pribatuak.

El CCN-CERT (Leiho berri batean Irekitzen Du) REYES 3.0 aurkeztu du, lana arintzen du bertsio berria den irtenbidea gertaerak aztertu eta informazio-iturri garrantzitsuenekin contextualizada correlada jakin al dauden, publikoak nahiz pribatuak.

Berrikuntza horien artean dago, eta informazioa egituratu den interfazea eskaintzen du berriro aztertu eta adimen motor berria lana erraztuz, beste informazio iturri ere.

Atari honen bitartez informazio zentralizatua, eta erabilgarri dauden erakundeek beren Alerta goiztiarrerako sistemak, SAT, azkar eta erraz egin dezake edozein ikerketa, plataformari buruzko informaziorik baliagarriena ciberincidentes bakar batetik sartzen.

El núcleo de información de REYES está basado en la tecnología MISP (Malware Information Sharing Platform), que se enriquece con fuentes externas públicas y privadas de información que permiten agilizar la prevención y la respuesta a incidentes. Gracias a este núcleo de información, y al estar federado con organismos internacionales, a través de REYES se tiene acceso a gran información privilegiada.

Beste abantaila nabarmenena da NAGUSI, eta elkartearen bitartez informazioa prozesatu ondoren aztertu (edo grafo adimena, adierazleak eta ekintza desberdinen arteko harremanak sortzen duten adierazleek analista pivotar al arteko ikuspegi osoagoa eta ezartzeko erabiltzen duen azpiegitura (erasotzaileak, hala, azkarrago erantzuten duten gertakariak.

Erregeak, irtenbide bakarra informazioa partekatzeko.

Badira hainbat alderdi NAGUSI duten irtenbide bakarra:

• Nazioarteko erakundeetan ari federatuaren
  • Informazio iturri ugari ditu espezialista)
  • Atributu ditu eta ekitaldi contextualizados)
  • Elkarrekintzan beste aukera aztertzeko tresnak
  • Realiza automáticamente la correlación entre los distintos elementos de ciberinteligencia que contiene
  • Lortutako informazioa ematen
  • Txostenak deskargatzeko aukera ematen du.

El acceso a esta plataforma está restringido a todas aquellas organizaciones que cuentan con un certificado del portal SAT y se realiza por el siguiente esteka (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Informazio gehiago Gida CCN-STIC hauetan:

• Adierazleen gida CCN-STIC-423 Konpromisoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) zein baliabide dauden adierazleak identifikatzeko, konpromisoa erakusten du (IoC), baita egin beharreko urratsak mehatxu ezezagunen aurkako egiteko. fitxategi horiek beharrezkoak dira etapak Ere adimen partekatzeko plataforman dagoen ARTEAN, bai eta eskuz sortzeko urratsak).
  • Gida CCN-STIC-424 informazio-trukearen Ciberamenazas. STIX-TAXII (Leiho berri batean Irekitzen Du) azken joerak, informazioa partekatzen dituen gaietan, sektorean gehien erabiltzen diren estandarrak (STIX, TAXII) eta gaitasunak hobetzeko erabiltzeak abantaila ugari zabaltzen antolatuta. Eskaintzen da, gainera, erabiltzen duen tresnaren ARTEAN kasu praktiko bat, oinarrizko eragiketak egin daitezke eta adimen - – inportatzea eta esportatzea, dena den erasoa oinarritua.
  • Intrusio aztertzea eta adimen CCN-STIC-425 Zikloa. (Leiho berri batean Irekitzen Du) , cuyo objeto es ofrecer una explicación, simple y concisa, de lo que en ciberseguridad constituye la llamada Ciberinteligencia y el Ciclo de Inteligencia, desarrollando una de sus fases más significativas: el Análisis. Con este propósito se desarrolla un Modelo para el Análisis Formal de Intrusiones.
  • REYES gidari CCN-STIC-426. Erabiltzailearen eskuliburua (Leiho berri batean Irekitzen Du) Gida Hau tresna NAGUSI gisa. egindako alderdi nagusiak jasotzen ditu, informazioa eta ezagutza trukatzeko plataforma CCN-CERT ciberamenazas buruz.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

• Segurtasuna