A Deputación de Castelló desenvolve a ferramenta Deman@ para asistir ao empregado público na tramitación de procedementos

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

08 marzo 2019

A ferramenta desenvolveuse sobre a base do sistema FORMA para a creación de formularios para publicación web, desenvolvido pola Secretaría Xeral de Administración Electrónica.

A ferramenta Deman@, que responde ao acrónimo de “Dret En Materia d’Accés a lles Nostres Administracions" ou "Dereito en materia de acceso ás nosas Administracións" foi concibida e desenvolvida polo #Equipo3Chaves, Grupo de Traballo multidisciplinar composto por persoal do Concello de Picanya, Concello de Gandía e Deputación de Castelló.

Deman@ agarraches ao empregado público na tramitación dun procedemento de acceso á información pública desde a súa orixe ata a súa resolución, dun modo sinxelo, respondendo as preguntas concretas que lle formula a aplicación, a cal ten en conta todas as variables que poden darse nun procedemento deste tipo, desde eventuais límites ao acceso á información pública derivada da proteción de datos ata a oposición de terceiros interesados no procedemento.

A utilidade de Deman@ está sen dúbida na capacidade de resolver de forma sumaria o procedemento de dereito de acceso por parte de calquera funcionario/a de unha Administración, por pequena que sexa esta, sen necesidade de posuír coñecementos específicos na materia. É ideal, pois, para as entidades locais con menor capacidade económica e de xestión.

Como base para o seu desenvolvemento utilizouse o sistema FORMA para la creación de formularios web de la AGE por lo que no ha habido costes de desarrollo, y por lo tanto es totalmente reutilizable y gratuita.

A ferramenta Deman@ está dispoñible para o seu libre uso en: https://forma.administracionelectronica.gob.es/form/open/corp/700/dereito-de-acceso-i---forma-de-solicitude

Máis información sobre FORMA: https://administracionelectronica.gob.es/ctt/forma

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa