>/"

Gobernu digitala (PAe) buruzko txostena europako lehen seihilekoa argitaratua
content _ mod _ accesskey

0000Ko lehen seihilekoan, europako gobernu digitalaren buruzko txostena argitaratu

ekainak 25 2019

El estudio evalúa, en el contexto del estado actual de la coordinación de la política económica y fiscal de la UE, los problemas relacionados con la promoción del gobierno digital.

El azterketa (Leiho berri batean Irekitzen Du) nola aztertzen eta ebaluatzen du ISA ² Programa (Leiho berri batean Irekitzen Du) funtsezko joerak identifikatu eta laguntzen duten herri-administrazioko digitalizazioa egiteko europan eta erronkei aurre egiteko estrategiak eta prozesuak egiten diren ohiko ebko herrialdeek.

El estudio se lleva a cabo anualmente para realizar un control sobre la salud del proceso de modernización de la administración pública en Europa. Forma parte del  Behatoki Nazionala (interoperabilitate-esparru (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Irudi osoa eskaintzeko (gobernu digitalaren garapena ebn egoerari buruzko urteko txostena, honako hiru ikuspegi prozesua aztertzea; azterketa kualitatiboa, hiru dokumentu multzo centrándose ematea, ebko estatu kide bakoitzarentzat:

• Herrialde bakoitzeko berariazko gomendioak (CSR) bidez egindako urteko lehen seihilekoan prozesua gertatu bitartean.
  • erreforma programa nazionalak (EPN) ebko estatu kideek beren CSR diseinatutako ekiteko, eta azkenaldian.
  • Programa Eragileak (OP) estatu kideetako nola erabili nahi dute ebko herrialdeek ebko fondoak (gobernu digitalaren garapena sustatzeko eta, bereziki, banan-banan aztertzen Duten bi helburuak nola (aukera hobetzea, kalitate eta ikten erabilera erabilera), 11 (herri administrazioaren eraginkortasuna hobetzea) eta Europako egitura fondoen inbertsioa.

Hasierako azterketa kualitatiboa egin ondoren, azterketak egin, non herriko ikuspegia (garapen nagusiak gobernu digitala ebko estatu kide bakoitzean. azken Horri esker ikuspegi zabala eman diren beste atal batean, europar batasunean jaurlaritzaren digitala duten joera nagusiak. arlo horretan, eta gaitasunak garatzeko digitalak, kontratazio elektronikoa ezartzeko eJusticia edo neurriak.

Gainera, azterketa horrek, gainera, egoera soziolinguistikoa aztertzen du irudi bat nola ebaluatu ondoren, estatu kideek batera hartuko neurriak ezartzeari eta gobernu digitala, laguntza medikoa eta hezkuntzaren sektore nagusiak.

4 - Ondorioak

Tras la recopilación de los principales puntos en común entre los documentos estratégicos y los países de la UE, el trabajo analítico extrae cuatro conclusiones políticas.

Gomendio horiek dira, esate baterako, kualifikazio berezia ematen diren ebko estatuek beren estrategiak ezartzen al gobernu digitala (lehen gomendioa) edo zerbitzu publiko txertatzea gobernatzeko egokien bidez (parte-hartzea (laugarren partida).

Algunas características nuevas hacen que esta nueva edición del estudio se distinga de las versiones anteriores. Se enfoca más en los impactos del gobierno digital y la digitalización más a nivel ciudadano y cómo afecta las operaciones del sector privado .

Además, se prestó especial atención a la apariencia general del estudio, que ahora incorpora gráficos e íconos más fáciles de usar para la representación visual. En general, el estudio explica más claramente el proceso del primer semestre, que ayuda a una audiencia no experta a comprender mejor los conceptos clave y los principales desafíos que aborda este estudio. Finalmente, los objetivos temáticos 2 y 11 se separan más claramente, lo que a su vez hizo que el análisis de varios documentos sea más efectivo y más fácil de sintetizar.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Administrazioen arteko lankidetza
Sarbide Nagusia