>/"

content _ mod _ accesskey

Erronka Digitala Única pasabidearen inguruan egindako Azken hackathon

ekainaren 18an 2019

Se ha celebrado en Barcelona el último hackathon de la serie organizada por la Comisión Europea sobre los desafíos de la Pasarela Digital Única. En esta ocasión, se desafiaba a los participantes a encontrar en 24 horas  una solución tecnológica que permitiera a fabricantes de productos encontrar toda la normativa europea y nacional aplicable a ellos.

El Erregelamenduak (EB )/( 2018. 1724 (europako parlamentuaren eta Kontseiluaren (Leiho berri batean Irekitzen Du) urriaren 2ko digital bakarra sortzea 2018. pasabidea buruzko informazioa eskuratzeko, prozedurak eta laguntza-zerbitzu eta arazoak konpontzeko eta erregelamendua aldatzen duena (EB) n.o 1024/2012, teknologia digitalak erabiltzeko behar da europako barne-merkatuaren oztopoak ezabatzeko eta indartzea.

En el caso de los fabricantes que quieren vender sus productos en algún Estado miembro de la UE, necesitan conocer la regulación aplicable tanto a nivel europeo como a nivel nacional. Aunque existe una codificación internacional de productos que utiliza el Helpdesk area (Leiho berri batean Irekitzen Du) europako batzordeak, relacionarlos bakoitzari aplikagarri zaion araudiaren arabera, ez da horrelakorik gertatzen, estatuan oro har, kode hori erabiltzen ez den informazioa ez dago egituratuta eta, horrela bakarrik argitaratzen dituzten aldizkari ofizialak joan daiteke baldin eta aipatzen diren arau guztiak daude nolabait produktu bakoitzari.

(Parte-hartzaileak bartzelonako hackathon (Leiho berri batean Irekitzen Du) (hack ” “, programatzaileak, thon “ "aukera) proposatu zuten 24 orduko konponbide teknologikoa erronka irudian. web interfaze bat behar zuten Taldeek fabrikatzaileek buruzko araudia eta egituratuta ez dauden hainbat iturri ditu bilaketa egin eta europako, estatuko hizkuntza naturala prozesatzeko teknologiak ere (horretarako sirviéndose (LBP) dagokion erreferentziak bilatzeko, edozein dela beraien produktuak testu arauemaileen – denominación- ofrecerlos bilaketaren emaitzak eta beste zenbait teknologia hobetzen joateko ere incorporaban ikaskuntza automatikoko bilaketa algoritmoa aurrera fabrikatzaileek balorazioak.

El jurado, que contaba con una representante de la Secretaría General de Administración Digital, dio el premio de 5.000€ al grupo “Spacers” que ofreció la solución más completa y creativa. La solución ganadora contaba con un atractivo interfaz de usuario, dotado de un elemento conversacional para acotar la pregunta del fabricante; utilizó un algoritmo PNL creado por Google permitiendo además incluir fácilmente nuevas fuentes no estructuradas de normativas; mejoraba el algoritmo con aprendizaje automático a partir de la valoración que el usuario daba sobre la utilidad de cada normativa mostrada como resultado; y también incluía como resultado la ausencia de normativa aplicable de forma específica en alguno de los países seleccionados.

Oso gustura geratu den Batzordea lanean, berrikuntza eta sormena topaketa hauetan, etorkizuneko proiektuak.

• Zerbitzu elektronikoak
Sarbide Nagusia