Aporta

"/> Aporta 2019 amaierara iritsi da,., maiatzaren 23an, bukatu, berriz, egiteko epea parte hartzen duten taldeak aurkeztuko dituzte beren eraginkortasuna hobetzeko ideiak, nekazaritzako elikagaien sektoreko eta landa-baloratuko dira. Orain, baso osatutako epaimahai batek adituen "/>.

Eap - parte-hartzeari dagokion erronka berriak, nekazaritzako elikagaien sektorea bultzatzeko ideiak Ematen 2019: 42 baso eta landa-datuak erabiliz irekiak
accesskey _ mod _ content

Erronka berriak, nekazaritzako elikagaien sektorea bultzatzeko ideiak Ematen 2019: 42 baso eta landa-datuak erabiliz irekiak

03 ekaina 2019

Datos.gob logoa

Desafio lehen fasea Aporta 2019 amaierara iritsi da,., maiatzaren 23an, bukatu, berriz, egiteko epea parte hartzen duten taldeak aurkeztuko dituzte beren eraginkortasuna hobetzeko ideiak, nekazaritzako elikagaien sektoreko eta landa-baso. Orain osatutako epaimahai batek baloratuko dira.

42 ideia originalak azken pasatu bilatzen

6 Aste - apirilaren 9tik maiatzaren 23ra - parte-hartzaileek beren proposamenak desafio lehen fasea joan dira. Lehen fase honetan bakarrik nahitaez eman behar zen deskribapen zehatza, ideia original bat erabiliko da datu-multzo bat, gutxienez, herri administrazioen eta estatuko edo nazioarteko-en lizentziarekin argitaratu sortutako irekita.

Emaitza izan dira, kalitate handikoa, lanaren emaitza gisa, herritar partikular 42 proposamenak (proposamenen% 45) eta jakintza-alor anitzeko taldeak (proposamenen% 55) martxan jarri haien sormena irtenbideak bilatzea proposatutako erronka berriak. Gehienak espainiako proposamenak ere parte hartu dute austriatik edo ekipoak, datoz Erresuma Batua.

Aurkeztutako irtenbideak ugari erakusten. Modu asko daude eraginkortasuna sustatzea nekazaritzako elikagaien sektorean, baso eta landa-kudeaketa hobetzen, laboreak, landa-inguruneko populatze aktiboa sustatzea, arte ondo baino hobeto dakite Hori. parte-hartzaileek proposatutako irtenbideak Erronka, ureztaketa optimizatzeko, energia-gastuaren murriztea, uholdeak, landa-turismoa sustatzea edo bultzatzea ekintzailetza landa-ingurunean, demografia-erronka bati aurre egin behar dioten arloetan batez ere. Gainera, irtenbide datuak irekita daudela, zenbait teknologia berrik, hala nola konbinatzen diren eskanerrak adimen artifiziala, laser (LIDAR), dronak blockchain teknologiaren edo.

Nabarmentzekoa da proposamenen% 38 aurkeztutako dago emakume edo dute emakumeren bat duten ekipoak, bere kideen artetik. Nahiz eta gero eta emakume gehiago dago mundu honetan parte hartzen duten datuak, datu horiek agerian utzi dute oraindik lanik egiteke egiazko berdintasuna lortzeko.

Lehen mailako epaimahai batek aukeratu finalistak

Jasotako proposamen horietan guztietan epaimahai batek ebaluatuko ditu, eta aditua, hainbat elkarte eta erakunde ordezkariek osatua:

• Ba Alcaide, lurralde politikarako ministerioa eta funtzio publikoaren zuzendari nagusiak.
  • Salvador Luis Soriano, Industria, merkataritza eta Turismo ministerioa.
  • Maite Ambrós, nekazaritza, arrantza eta elikadura ministerioa.
  • José Ignacio Sánchez, Red.es .
  • Rosa Gallardo, Kordobako unibertsitatea.
  • Antonio Ibáñez, Junta gaztela eta leongo junta.
  • José Nuño, Udalerrien eta probintzien espainiako federazioa
  • José Luis Miguel de Diego ,-erakundeen koordinakundearen Nekazari eta abeltzainentzat.
  • Martin Álvarez, World Wide Web Consortium.
  • Paula Sánchez enpresen elkartea, elektronika, informazio-teknologietan, telekomunikazioak eta eduki digitalak.
  • Olga Quirós Elkartea, Sektore Anitzeko.

Epaimahaiko kide bakoitzak balio bat esleituko dio bakoitzari 0 eta 10 puntu jasotako proposamenen araberakoa izango da. Baloratuko diren puntuak edo originaltasuna, horien kalitatea eta argitasuna garrantzia ideia bideragarriak eta horien eragina, bai ekonomia eta gizarte gisa, bultzatzeko garaian emakumeen bizi-kalitatea hobetzeko eta/edo gazteei zuzendutako da landa-eremuan.

10 finalistak maitasunagatik borroka saria 4.000 €

Proposamenak baloratu ondoren, 10: 00etan hasiko da bigarren fasera pasatuko dira uztailean zehar.

Bigarren fase honetan, prototipo bat garatu behar izango dute ekipoen finalistak izan daiteke, bistaratzea, bideoa edo multimedia-irtenbidea. simulazio bat Aurkezteko epea lau hilabetekoa izango da. Erronka prototipoa Aporta antolaketak topaketa Aporta .

Finalista defendatu behar izango dute, berriro ere zure aurrean izendatuko ditu epaimahaiak proposamena, irabazlea: Jasoko du irabazleak 4.000 €, berriz, 3.000 €eta 2.000 €dira, hurrenez hurren. bigarren eta hirugarren finalista

Aporta 2019 (Ireki leiho berrian) "href = target = _ blank" > "" http://datos.gob.es/es/desafios-aporta/desafio-aporta-2019" Erronka Aporta 2019 (Ireki leiho berrian)

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Administrazioen arteko lankidetza