> / "

42. - Erronka berriak bultzatzeko ideiak Ematen PAe 2019: arloarekin, baso irekiak eta landa datuak erabiliz.
content _ mod _ accesskey

Ideia berriak Sortzen diren erronka 2019: sustatzeko arloarekin, landa eta baso irekiak datuak erabiliz.

03 2019 eko

Datos.gob logoa

La primera fase del Desafío Aporta 2019 ha llegado a su fin. El 23 de mayo terminó el plazo para que los equipos participantes presentarán sus ideas para mejorar la eficiencia del sector agroalimentario, forestal y rural. Ahora serán valoradas por un jurado integrado por expertos en la materia.

ideia originalak dira finalera pasatzeko 42

6 Hilabetez (apirilaren 9an - maiatzaren 23an - parte-hartzaileek beren proposamenak aurkeztu al egin zuten lehen faserako Lehia. Lehenengo fasean bakarrik eman behar zen jatorrizko ideia zehatz azalduko den datu multzo bat erabiltzen ez duten Administrazioetako irudian, estatuko edo nazioarteko baimenarekin argitaratua dago eta.

El resultado han sido 42 propuestas de gran calidad, fruto del trabajo de ciudadanos particulares (45% de las propuestas) y equipos multidisciplinares (55% de las propuestas)  que han puesto en marcha su creatividad para buscar soluciones novedosas al reto propuesto. Aunque la mayoría de propuestas provienen de España, también han participado equipos desde Austria o Reino Unido.

Irtenbide ugari aurkeztu dute gaia. - nekazaritzako elikagaien sektorea bultzatzeko Modu asko daude, eta baso, landa, laboreen kudeaketa hobetuz, populazio aktiboa sustatuko du landa arte alegia. erronka Hori oso ondo dakite partaide, ureztaketa optimizatzeko irtenbideak proposatu dutela, energia-gastua murrizten zuten, uholdeak saihesteko, nekazal turismoa sustatu eta bultzatzea landa ingurunean ekintzailetza, batez ere erronka demografiko handieneko guneetan aurre egiten. Gainera, teknologia berriak eta soluzio ugari dituzte datuak zabalak adimena, laser escáners (LIDAR), edo drones blockchain erabiltzea.

Azpimarratzekoa da emakumeek aurkeztutako proposamenen% 38 eta taldekako emakumeren bat duten kideen artean. Baina gero eta emakume gehiago dago munduan duten datuak, datu horiek agerian jartzen dute benetako berdintasuna lortu, badago oraindik lanik egiteke.

Epaimahaia eta lehenengo mailako finalistak aukeratzeko

Aurkeztutako proposamen guztiak baloratuko ditu epaimahai batek aditua, hainbat elkarte eta erakunde ordezkariek osatzen dute:

• Aleida Alcaide, Funtzio Publikoko ministerioa.
  • Luis Salvador Soriano, Industria, Turismo eta merkataritza ministerioa.
  • Maite Ambrós, nekazaritza, arrantza eta elikadura ministerioa.
  • José Ignacio sánchez, Red.es.
  • Rosa Gallardo, Kordobako unibertsitatea.
  • Ignacio ibáñez, gaztela eta leongo Junta.
  • José nuño, espainiako probintzien eta udalerrien federazioa.
  • José Luis Miguel de Diego, nekazari eta abeltzainen erakundeen koordinakundea.
  • Martin Álvarez (World Wide Web Consortium.
  • Alicia sánchez, enpresen elkarte Elektronikoa, informazioaren teknologien eta telekomunikazioen eta Eduki Digitalak.
  • Olga Quirós; Asociación Multisectorial de la información.

Cada miembro del jurado asignará un valor de 0 a 10 puntos a cada una de las propuestas recibidas. Los aspectos a valorar serán la relevancia u originalidad de la idea, su calidad y claridad, su viabilidad  y su impacto, tanto económico y social, como a la hora de impulsar mejoras en la calidad de vida de las mujeres y/o jóvenes en el medio rural.

saria 4.000? hauek dira (10 finalista

Tras la valoración, 10 propuestas pasarán a la segunda fase, que comenzará durante el mes de julio.

Azken prototipoa garatu behar dira bigarren fase honetan taldeek, simulazio bat ere izango da, normalean, bideoa multimedia edo konponbidea. eredua Aurkezteko epea lau hilekoa izango da. topaketa egingo da Erronka Proposatzen Ditu.

Finalista guztiek dute epaimahaiaren aurrean defendatzeko proposamenak berriz, saritutako hiru izendatuko ditu. 4.000 euroko Saria irabazi du; bigarrenak, berriz, 2.000 eta 3.000 euro jasoko dituzte azken eta hirugarren euro dira, hurrenez hurren.

Erronka Du 2019 (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Administrazioen arteko lankidetza
  • Gobernu irekia