Aporta

> / " Aporta 2019 amaierara iritsi da. epea Maiatzaren 23ra arte, talde parte-hartzaileek beren eraginkortasuna hobetzeko ideia aurkeztu zuten nekazaritzako elikagaigintza, basogintza eta nekazaritzako. Orain osatutako epaimahai batek baloratuko dira, gaian adituak "/ >

PAe - Desafío Aporta 2019: 42 nuevas ideas para impulsar el sector agroalimentario, forestal y rural utilizando datos abiertos
content _ mod _ accesskey

Ideia berriak Sortzen diren erronka 2019: sustatzeko arloarekin, landa eta baso irekiak datuak erabiliz.

03 2019 eko

Datos.gob logoa

Lehenengo fasean (Erronka Aporta 2019 ha llegado a su fin. El 23 de mayo terminó el plazo para que los equipos participantes presentarán sus ideas para mejorar la eficiencia del sector agroalimentario, forestal y rural. Ahora serán valoradas por un jurado integrado por expertos en la materia.

ideia originalak dira finalera pasatzeko 42

Durante 6 semanas - del 9 de abril al 23 de mayo - los participantes han ido presentando sus propuestas para la primera fase del Desafío. En esta primera fase solo era necesario proporcionar una descripción detallada de una idea original, donde se utilizara al menos un conjunto de datos generado por las Administraciones Públicas nacionales o internacionales y publicado bajo licencia abierta.

Kalitate handiko proposamenak 42 emaitza izan da, herritarrek egindako lana ((%45 proposamenak) eta diziplina anitzeko taldeak (% 55) proposamenak) irtenbide berriak bilatzeko duten sormen handia martxan jarri den irudian, nahiz eta gehienetan proposamenak dira espainian, Erresuma Batua edo ekipo austriatik ere parte hartu dute.

Las soluciones presentadas muestran una gran variedad temática. Hay muchas formas de impulsar la eficiencia en el sector agroalimentario, forestal y rural, desde mejorando la gestión de los cultivos, hasta fomentando el poblamiento activo del medio rural. Esto lo saben muy bien los participantes en el Desafío, que han propuesto soluciones para optimizar el riego, reducir del gasto energético, prevenir inundaciones, impulsar el turismo rural o fomentar el emprendimiento en el medio rural, especialmente en las áreas que se enfrentan a un reto demográfico mayor. Además, muchas de las soluciones combinan los datos abiertos con nuevas tecnologías como  la inteligencia artificial, los escáners láser (LIDAR), el uso de drones o blockchain.

Azpimarratzekoa da emakumeek aurkeztutako proposamenen% 38 eta taldekako emakumeren bat duten kideen artean. Baina gero eta emakume gehiago dago munduan duten datuak, datu horiek agerian jartzen dute benetako berdintasuna lortu, badago oraindik lanik egiteke.

Epaimahaia eta lehenengo mailako finalistak aukeratzeko

Todas las propuestas recibidas serán valoradas por un jurado experto, integrado por representantes de diversas asociaciones y organismos:

• Aleida Alcaide, Funtzio Publikoko ministerioa.
  • Luis Salvador Soriano, Industria, Turismo eta merkataritza ministerioa.
  • Maite Ambrós, nekazaritza, arrantza eta elikadura ministerioa.
  • José Ignacio Sánchez. Red.es .
  • Rosa Gallardo, Kordobako unibertsitatea.
  • Antonio ibañez, Junta gaztela eta leon.
  • José nuño, espainiako probintzien eta udalerrien federazioa.
  • José Luis Miguel de Diego, nekazari eta abeltzainen erakundeen koordinakundea.
  • Martin Álvarez (World Wide Web Consortium.
  • Paula Sánchez, Asociación de Empresas de Electrónica, Tecnologías de la Información, Telecomunicaciones y Contenidos Digitales.
  • Olga Quirós; Asociación Multisectorial de la información.

Cada miembro del jurado asignará un valor de 0 a 10 puntos a cada una de las propuestas recibidas. Los aspectos a valorar serán la relevancia u originalidad de la idea, su calidad y claridad, su viabilidad  y su impacto, tanto económico y social, como a la hora de impulsar mejoras en la calidad de vida de las mujeres y/o jóvenes en el medio rural.

saria 4.000? hauek dira (10 finalista

Tras la valoración, 10 propuestas pasarán a la segunda fase, que comenzará durante el mes de julio.

Azken prototipoa garatu behar dira bigarren fase honetan taldeek, simulazio bat ere izango da, normalean, bideoa multimedia edo konponbidea. eredua Aurkezteko epea lau hilekoa izango da. Helburua Aporta topaketa egingo da Aporta .

Finalista guztiek dute epaimahaiaren aurrean defendatzeko proposamenak berriz, saritutako hiru izendatuko ditu. 4.000 euroko Saria irabazi du; bigarrenak, berriz, 2.000 eta 3.000 euro jasoko dituzte azken eta hirugarren euro dira, hurrenez hurren.

Aporta 2019 (Leiho berri batean Irekitzen Du) "href =" http://datos.gob.es/es/desafios-aporta/desafio-aporta-2019" target = "_ blank" > Erronka Aporta 2019 (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Administrazioen arteko lankidetza
  • Gobernu irekia