Dous trimestres de record na Plataforma de Intermediación

• Escoitar

18 xullo 2019

Nos 6 primeiros meses de 2019 bátense records de transmisións na Plataforma de intermediación

Son seis meses de records na Plataforma de Intermediación de Datos, en liña coa tendencia marcada desde o inicio de 2019, que xa no primeiro trimestre bateu todos os rexistros no número de transmisións de datos. A PID encadea así dous trimestres consecutivos con record de transmisións.

A comezos de ano produciuse un aumento moi significativo no número de transmisións case se dobran mes a mes os datos mensuais acumulados sobre o ano anterior.

Isto fixo que no primeiro trimestre practicamente dobrásese o número de transmisións sobre o mesmo trimestre do ano anterior pasando de 16,8 a 30,1 millóns de transmisións só no primeiro trimestre.

Este primeiro trimestre significou non só o mellor arranque do ano no número de transmisións globais da Plataforma desde a súa posta en marcha en 2007, senón tamén o mellor trimestre da súa historia: nunca se superaron os 30 millóns de transmisións nun trimestre natural.

Agora o mes de xuño converteuse tamén no mes con maior número de transmisións de datos da historia da Plataforma de Intermediación. Un mes tradicionalmente “de transición”, como se pode observar na serie dos últimos anos, experimentou en xuño de 2019 un importante repunte ata superar os 12 millóns e medio de transmisións, máis do dobre das tramitadas ese mesmo mes en anos precedentes.

Os traballos realizados de mellora constante na plataforma permitiron non só tramitar un maior número de transmisións senón mellorar os tempos de resposta da plataforma de maneira que a capacidade de crecemento e xestión da demanda cambiante estea garantida. Proba diso é que no primeiro semestre volvéronse a superar amplamente o dez millóns de media mensual, moi por encima dos máis de seis millóns de media do ano anterior, de seu xa o mellor ano da plataforma ata a data, con máis de 80 millóns de transmisións. O dato acumulado neste momento, con pouco máis de medio ano, está preto de bater o total do 2018.

Como xa se indicou no primeiro semestre case se dobran mes a mes os datos mensuais acumulados sobre o ano anterior. Estímase  que a tendencia se manteña para todo o ano por tanto a previsión a finais de 2019 é superar amplamente os 120 millóns de datos comunicados a través da Plataforma de Intermediación de Datos, o que suporá un incremento de nada menos que o 50% sobre o 2018.

Por último, nunha análise detallada dos datos obsérvase tamén un aumento sostido en todas as dimensións e indicadores do sistema—organismos usuarios, servizos, procedementos e autorizacións, etc.—, o que garante un uso futuro cada vez máis amplo e profundo de toda a capacidade que ofrece a Plataforma de Intermediación.

Máis información na solución PID-SVD  do CTT

Máis indicadores sobre a Plataforma de Intermediación en DATAOBSAE DATAOBSAE