accesskey_mod_content

Dous trimestres de record na Plataforma de Intermediaci?n

18 xullo 2019

Logo PID-SVD

Nos 6 primeiros meses de 2019 b?tense records de transmisi?ns na Plataforma de intermediaci?n

Son seis meses de records na Plataforma de Intermediaci?n de Datos, en l?nea coa tendencia marcada desde o inicio de 2019, que xa no primeiro trimestre bati? todos os rexistros no n?mero de transmisi?ns de datos. A PID encadea as? dous trimestres consecutivos con record de transmisi?ns.

A comezos de a?ou se produciu un aumento moi significativo no n?mero de transmisi?ns case se dobran mes a mes os datos mensuais acumulados sobre o a?ou anterior.

Isto fixo que no primeiro trimestre pr?cticamente dobr?sese o n?mero de transmisi?ns sobre o mesmo trimestre do a?ou anterior pasando de 16,8 a 30,1 mill?ns de transmisi?ns s?o no primeiro trimestre.

Este primeiro trimestre signific? non s?o o mellor arranque do a?ou no n?mero de transmisi?ns globais da Plataforma desde a s?a posta en marcha en 2007, sen?n tambi?n o mellor trimestre da s?a historia: nunca se hab?an superado os 30 mill?ns de transmisi?ns nun trimestre natural.

Agora o mes de xu?o converteuse tambi?n no mes con maior n?mero de transmisi?ns de datos da historia da Plataforma de Intermediaci?n. Un mes tradicionalmente ?de transici?n?, como se pode observar na serie dos ?ltimos a?vos, experimentou en xu?o de 2019 un importante repunte ata superar os 12 mill?ns e medio de transmisi?ns, m?s do dobre das tramitadas ese mesmo mes en a?vos precedentes.

Os traballos realizados de mellora constante na plataforma permitiron non s?o tramitar un maior n?mero de transmisi?ns sen?n mellorar os tempos de resposta da plataforma de maneira que a capacidade de crecemento e gesti?n da demanda cambiante est? garantida. Proba diso ? que no primeiro semestre volv?ronse a superar amplamente o dez mill?ns de media mensual, moi por encima dos m?s de seis mill?ns de media do a?ou anterior, de por s? xa o mellor a?ou da plataforma ata a data, con m?s de 80 mill?ns de transmisi?ns. O dato acumulado neste momento, con pouco m?s de medio a?ou, est? preto de bater o total do 2018.

Como xa se indicou no primeiro semestre case se dobran mes a mes os datos mensuais acumulados sobre o a?ou anterior. Est?mase? que a tendencia se mante?a para todo o a?ou por tanto a previsi?n a finais de 2019 ? superar amplamente os 120 mill?ns de datos comunicados a trav?s da Plataforma de Intermediaci?n de Datos, o que supondr? un incremento de nada menos que o 50% sobre o 2018.

Por ?ltimo, nun an?lisis detallado dos datos obs?rvase tambi?n un aumento sostido en todas as dimensi?ns e indicadores do sistema?organismos usuarios, servizos, procedementos e autorizaci?ns, etc.?, o que garante un uso futuro cada vez m?s amplo e profundo de toda a capacidade que ofrece a Plataforma de Intermediaci?n.

M?s informaci?n na soluci?n?PID-SVD ?do CTT

M?s indicadores sobre a Plataforma de Intermediaci?n en DATAOBSAE DATAOBSAE