>/"

Bi hiruhilekoen Arteko errekorra plataforman

uztailaren 18an 2019

PID-SVD logoa

En los 6 primeros meses de 2019 se baten records de transmisiones en la Plataforma de intermediación

Son seis meses de records en la Plataforma de Intermediación de Datos, en línea con la tendencia marcada desde el inicio de 2019, que ya en el primer trimestre batió todos los registros en el número de transmisiones de datos. La PID encadena así dos trimestres consecutivos con record de transmisiones.

A comienzos de año se produjo un aumento muy significativo en el número de transmisiones casi se doblan mes a mes los datos mensuales acumulados sobre el año anterior.

Esto hizo que en el primer trimestre prácticamente se doblara el número de transmisiones sobre el mismo trimestre del año anterior pasando de 16,8 a 30,1 millones de transmisiones sólo en el primer trimestre.

Este primer trimestre significó no sólo el mejor arranque del año en el número de transmisiones globales de la Plataforma desde su puesta en marcha en 2007, sino también el mejor trimestre de su historia: nunca se habían superado los 30 millones de transmisiones en un trimestre natural.

Ekaineko ere bilakatu da. orain, datu - historian gehien Eskaintzen plataformaren. hilabete bitarteko “ ” izan, hainbat taulan ikus daitekeen bezala, azken urteotan gorakada handia izan du 2019ra arte ekainean - 12 milioi eta erdi baino gehiago, bi urteko hil horretako aurreko urteetan aurkeztutakoak.

Etengabe hobetzeko lanak egin baino gehiagori esker plataforman ez baizik beste erantzun-denborak plataformari esker hobeto hazteko eta eskariaren kudeaketa aldakorra bermatuta. Horren froga da lehen seihilekoan hamar milioi asko gainditu egin dira hileko batezbestekoa, sei milioi eta erdi baino askoz gehiago dira aurreko urteko, plataformak berak urterik onena, orain arte, 80 milioi gora -. une honetan bildutako Datua, batez beste, urte gutxi dago; alegia, ia erabat 2018ko.

Esan bezala, ia bikoitza da lehen hiruhilekoan metatutako datuak hilero hil aurreko urtearekiko. urte osorako joera egon Dela kalkulatzen da. beraz, oso da aurreikuspena gainditu 2019 bukaeran 120 milioi plataformaren bidez jakinarazitako datuen Arteko datuak, hain zuzen ere,% 50 hazi da 2018ko buruzkoa.

Azkenik, datuen azterketa zehatza egin dugu dimentsio guztietan eta adierazle sistema iraunkor bat ere gehitu erabiltzaileak — (erakunde, zerbitzu eta prozedura eta baimenak eta —, horrek etorkizuneko erabilera gero eta handiago eta sakonagoa da guztia esaten duen ahalmenari plataformak.

Informazio gehiago ere PID-SVD irtenbidea CTT (

Plataforman, bitartekaritza eta adierazleak DATAOBSAE