> / "

- Batzordeak honako PAe edizio digitala espainiako administrazio fitxaren gainean
content _ mod _ accesskey

Batzordeak honako fitxaren gainean espainiako administrazio digitalaren edizioa

uztailaren 12an 2019

Forma parte de la colección de fichas informativas sobre el estado de la administración digital en Europa que recogen el estado de situación del desarrollo de la administración digital en 36 países europeos.

Guztiak Zuzeneko sarbidea emateko. (Digital Government Factsheets) (Leiho berri batean Irekitzen Du) "href = 'http: / / / / / joinup.ec.europa.eu nifo-national-interoperability-framework-observatory digital-government-factsheets-2019 collection" target = "_ blank" > estatuko administrazio elektronikoari buruzko informazio fitxak (Digital Government Factsheets)(Leiho berri batean Irekitzen Du) bilakaera hobeto islatzeko, berriz diseinatu dira, administrazio elektronikoa 2019 administrazio digitalaren inguruan. aurtengo Berritasuna da herrialde bateko infográfica fitxa erantsi ditugu. fitxa Horiek ahalegin baten emaitza dira zuzendaritza nagusiaren arteko lankidetza eta herri-administrazioen Arteko batasuna DIGIT europako herrialdeetan, eta ekintza Programa gisa (argitaratzen dira. ISA2 (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Bereziki, espainiako administrazio digitalaren fitxa administrazio digitalaren egoerari buruzko informazio eguneratua eskaintzen du: adierazleak, nabarmendu beharrekoak, bultzada politikoa, legedia, araudia, azpiegiturak eta zerbitzuak enpresei eta herritarrei zerbitzuak. era berean, Aurkezten du laburpen fitxa infográfica nabarmentzekoa da ekimenak sustatzeko zenbait administrazio digitalaren inguruan landutako gai nagusiak dokumentu nagusia.

Espainia - Government Infographic 2019 digitala

El Markoen Arteko estatuko behatokiaren (NIFO) (Leiho berri batean Irekitzen Du) eskainitako zerbitzua da hau ISA ² programa (Leiho berri batean Irekitzen Du) de la Comisión Europea que ofrece información sobre el desarrollo de la administración digital y la interoperabilidad en Europa.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Sarbide Nagusia