Cinc solucions espanyoles entre les seleccionades per als Premis Sharing & Reuse 2019

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

30 abril 2019

Una vegada tancat el termini el passat 12 de març, s'han fet públics la llista de les candidatures seleccionades per als Premis Sharing and Reuse, en la qual figuren cinc solucions espanyoles d'un total de 16.

De les 68 solucions presentades als Premis Sharing & Reuse 2019(Obre en nova finestra) , 54 d'elles van passar el filtre per ser preses en consideració  en una fase final. D'aquestes, 16 van ser les solucions que van superar les tres etapes(Obre en nova finestra) de seleccion:

• Prova d'elegibilitat realitzada per l'Equip de premis de Sharing & Reuse. Es van identificar 54 solucions elegibles.
  • Avaluació pel Comitè d'Avaluació en dues subcomités: el de Serveis de TU compartits i el de Programari de codi obert. El resultat d'aquest pas van ser les 31 solucions preseleccionades.
  • Avaluació final per part del jurat.

Les categories

• El programari de codi obert més innovador.
  • Programari de codi obert amb el major impacte en ciutadans o empreses.
  • Els serveis de TU compartits més innovadors (comunament desenvolupats o compartits)
  • Serveis de TU compartits (comunament desenvolupats o compartits) amb el major impacte en ciutadans o empreses

Les solucions premiades es coneixeran en Conferència Sharing & Reuse(Obre en nova finestra) que tindrà lloc a Bucarest el proper 11 de juny.

• Infraestructures i serveis comuns