accesskey _ mod _ content

Gertaerak

Convergence. The Global Blockchain Teknologiaren Congress 2019

• Centro de Ferias y Congresos de Málaga, Avda. de José Ortega y Gasset, 201, 29006 Málaga (España)
  • 11 azaroa 2019 - 13 azaroa 2019
  • 8:30

Convergence es la primera conferencia blockchain verdaderamente global, que reúne a la comunidad mundial de blockchain para un diálogo intenso con reguladores, formuladores de políticas, personas influyentes de la industria y miembros de la comunidad de impacto social.

Convergence reunirá a aproximadamente 1.500 participantes para un programa de presentaciones, paneles, talleres, hackatones y eventos culturales. Incluirá:

• Hitzaldi magistralak-multzo bat eta mahai-inguruak, egindako goi-mailako enpresa-espiritua eta etxeaz arduratzen direnak, hizlari erabilera kasuen, ikerketa, arautzea eta teknologia.
  • La definición y el anuncio de las prioridades de blockchain para el próximo año.
  • Un desafío global de Blockchain, similar a un hackathon, que reúne a desarrolladores, reguladores y empresarios para tratar de resolver desafíos prioritarios.
  • Sormen-jarduerek eta programa paraleloak helburua izango dute konferentzia erakargarria eta atsegina izatea, giro egokia den estimulatzailea eta sareak sortzea eta ideiak trukatzeko informala.

Programa (Ireki leiho berrian)

Izen-ematea (Ireki leiho berrian)

Ekitaldiaren jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Elkarreragingarritasuna
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.