Esdeveniments

Trobe "L'Administració en el món digital"

• Universitat Internacional Menéndez Pelayo - Palacio de la Magdalena, 39005 Santander
  • 16 juliol 2018 - 18 juliol 2018
  • 09:00

Este encontre, que se celebrarà a Santander del 16 al 18 de juliol, està organitzat per la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP), en col·laboració amb l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP). Està destinat a professionals del sector públic i privat implicats en la reflexió i disseny de polítiques i servicis públics per a la societat digital.

S'emmarca en la iniciativa “ Fòrum 2030”(Obri en nova finestra) de l'INAP, que busca establir un espai innovador que, en el marc de l'Agenda 2030 i els objectius de desenvolupament sostenible (ODS), fomente l'anàlisi de les tendències de la societat del futur, la identificació dels principals desafiaments de l'Administració pública i la definició d'alternatives noves d'acció. Al llarg de 2018 es durà a terme un cicle de conferències sobre l'impacte de determinades tecnologies en la societat i en àrees clau de l'acció pública.

Com a continuació del cicle de conferències, este encontre, en la UIMP es concep com un espai en què el definir les estratègies i iniciatives d'impacte social que ha de posar en marxa l'Administració pública enfront dels desafiaments analitzats, promovent la reflexió amb actors multidisciplinaris a partir dels diàlegs generats en les conferències prèvies.

L'encontre es focalitza a buscar respostes a dos preguntes clau:

• Quines estratègies ha de posar en marxa l'Administració pública?

• Quines aliances hem de construir per a la seua implementació?

Obert el termini de convocatòria de beques fins al 15 de juny

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)