Esdeveniments

VIII Seminari Transparència i Participació Ciutadana en AAPP

• Aula Magna de l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP). c/ Atocha, 106. 28012 Madrid.
  • 26 abril 2017
  • 09:00

L'octava edició d'este Semionario comptarà amb la participacion i col·laboració de el Consell de Transparència i Bon Govern, el Consell de Transparència d'Andalusia,  el d'Aragó i el de Castella i Lleó; a més del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, el C.A. Regió de Múrcia, el Govern de Canàries, la Comunitat de Madrid, i la Diputació Foral de Bizkaia.

EL resum de l'esdeveniment (i la seua versió en PDF) seran pujats a la web de l'esdeveniment en concloure en Seminari.

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà