Esdeveniments

• Ajuntament de Màlaga
  • 10 novembre 2016 - 11 novembre 2016
  • 09:00

El  Ajuntament de Màlaga i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies organitzen les Jornades de Modernització i Qualitat, en esta edició les IX JOMCAL es desenvoluparan el dia 10 i 11 de novembre.

Objectius:

• Possibilitar espais de reflexió i debat sobre el present i futur de les nostres administracions, les jornades es configuren com a seminaris de pensament a la cerca de les línies de desenvolupament de les nostres administracions.
  • Aprofundir en fórmules de resultats efectius i eficients, de compromís de les nostres administracions amb els seus usuaris, ciutadania i la pròpia societat.
  • Impulsar les estratègies d'innovació com a instrument de progrés, fomentant xarxes d'innovació entre administracions, la col·laboració i cooperació interadministratives ha de presidir els nostres projectes de canvi.
  • Potenciar l'intercanvi de bones pràctiques i formats de col·laboració entre administracions, traure partit al molt ja aconseguit per uns altres.
  • Afavorir encontres i relacions d'interés entre administracions de tots els nivells i el sector privat relacionat.

Inscripcions(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

• Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica