Que é unha Comunidade?
Unha comunidade de colaboración brinda a posibilidade de tratar aqueles temas que suscitan preocupación ou curiosidade en materia de administración electrónica proporcionando unha plataforma na que poder intercambiar experiencias e coñecemento. As comunidades de colaboración do PAe poden estar abertas tanto a Administracións Públicas como a cidadáns e empresas.
Dentro das comunidades, ademais de poder establecer un diálogo nos seus foros internos, permítese compartir documentación e información relacionada.
Comunidades Disponibles
As comunidades actualmente dispoñibles son:
- Comunidade Accesibilidade . Comunidad de usuarios del Observatorio de Accesibilidad para compartir conocimientos en esta materia y usar el servicio de diagnóstico on-line de la accesibilidad.
- Foro polo Documento Electrónico . Espazo de colaboración público-privada para documento, expediente e arquivo electrónicos.
- Foro de Factura Electrónica . En este foro se expone y se debate sobre la situación actual de la factura electrónica, las opciones de mejora y avances a corto, medio y largo plazo para la completa integración de la factura electrónica en los procesos de compra de las Administraciones Públicas.
Usuarios das Comunidades
Ademais do usuario anónimo que só accede á información xeral da comunidade, existen tres tipos de usuarios: administradores, colaboradores e usuarios de consulta.
- Consulta: teñen permisos para visualizar as pestanas privadas da comunidade e posibilidade de participar no foro asociado á mesma.
- Colaboradores: además de los permisos de consulta pueden contribuir a la pestaña de documentación.
- Administradores de la Comunidad: controlan toda la edición de contenidos de la Comunidad y la gestión de usuarios.
Novas comunidades
Se desexas crear unha nova Comunidade de colaboración podedes solicitalo a través do Centro de Atención a Integradores e Desarrolladores : indicando, además de los datos de contacto, el nombre y objetivo perseguido con la comunidad.