Informe IRIA
-
Tras a última modificación normativa mediante Real Decreto 806/2014, do 26 de setembro, créase a Comisión de Estratexia TIC, á que lle corresponde entre outras, a función de “actuar como Observatorio da Administración Electrónica e Transformación Dixital” tomando a substitución ao Consello Superior de Administración Electrónica. Con tal fin, a Comisión de Estratexia TIC realiza a recollida de “información dos recursos tecnolóxicos, humanos, económicos e de contratación relacionados coas tecnoloxías da información” e publica no Portal de Administración Electrónica (PAe) informes periódicos presentando os resultados destes estudos.
O informe
IRIA presenta unha visión global da situación e uso dos Sistemas e Tecnoloxías da Información e as Comunicacións nas Administracións Públicas de carácter local, recollendo os principais agregados do sector e a súa evolución, resaltando as súas peculiaridades e favorecendo así a creación dun marco xeral de actuación que oriente as futuras decisións de planificación e adquisición de Sistemas e Tecnoloxías da Información no ámbito administrativo.O Sistema de Información
IRIA ten como ámbito as Administracións Local e actualízase bienalmente.O Informe
IRIA actualizouse no ano 2017 e desde entón, publícase independentemente, cada dous anos, cun anexo das Deputacións.Responsable
- Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial.
- Secretaría Xeral de Administración Dixital.
Organismos participantes
- Diputaciones Provinciales e Forais, Consellos e Cabildos Insulares e Municipios.