Unha trintena de municipios segovianos contan xa con sedes electrónicas.

• Opinar
  • Escoitar

30 novembro 2012

Os últimos en incorporarse foron Zarzuela del Monte e Chañe, e en breve adxudicaranse outros 15 portais web.

O presidente da Deputación, Francisco Vázquez, acompañado polos alcaldes de Chañe, Dionisio García, e de Zarzuela del Monte, Mariano Mesonero, ademais de por o deputado de Acción Territorial, José Luís Sanz Merino, presentou as novas sedes electrónicas de ambos os municipios.

Segundo explicou Vázquez, a Deputación «mantivo unha dedicación e un esforzo continuado para conseguir a máxima implantación de mecanismos e ferramentas que fixesen posible o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos». De feito, a través do proxecto eSegovia Provincia Dixital, cun investimento de 893.250 euros, en colaboración co Ministerio de Industria, Comercio e Turismo e a Xunta, está a levarse a cabo unha progresiva implantación da administración electrónica nos municipios da provincia, «permitindo que os cidadáns se relacionen electronicamente cos seus concellos», indicou Vázquez.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos