accesskey_mod_content

Catálogo de servizos de Administración dixital

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

A Secretaría Xeral de Administración Dixital (ata decembro 2016 DTIC) impulsa e coordina o proceso de racionalización e transformación dixital da Administración Xeral do Estado e traballa co resto de Administracións Públicas para garantir a interoperabilidade e a eficacia e a eficiencia na prestación dos servizos aos cidadáns e empresas.

O Catálogo de Servizos de Administración Dixital da SGAD ten como obxecto difundir os servizos comúns, infraestruturas e outras solucións que se pon a disposición das Administracións Públicas para contribuír a impulsar o desenvolvemento da Administración Dixital e mellorar os servizos que se ofrecen a cidadáns e a empresas, ou internamente aos empregados públicos. 

Los servicios que se presentan en el catálogo están operativos y ampliando sus funcionalidades día a día. Muchos de ellos se han puesto en marcha con la colaboración de diferentes departamentos ministeriales o de otras Administraciones Públicas.

Os servizos agrúpanse en diferentes categorías en función do ámbito funcional ou das súas características de provisión. Estas categorías son:

  • Impulso da Administración Dixital e de Servizos aos Cidadáns.
  • Xestión interna.
  • Infraestruturas.
  • Regulación, guías e informes relevantes.

1 Comentarios

  • null 23/05/2018 ás 13:14

    Holapara cuándo una actualización?Se echan de menos servicios como FIRe o Autofirma.GraciasSaludos

 

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas

Destacados