Egonkortasuna eta zerbitzu publikoen hobekuntza (2016)
01 urtarrila 2016
Estatuko Agentzia: politika publikoen ebaluazioaren eta zerbitzuen kalitatea (AEVAL) .- Argitaratzailea: Ogasun eta herri administrazio ministerioa, AEVAL "". Aoiz: 2016ko urtarrilaren Txostenak. Bilduma; 6 003-16-32 -0
-
OHARRA
: Beste urte batzuetan bezala, zehatz-mehatz aztertzen dira herritarren iritziak eta ohiturak dagokienez administrazio-izaerako zerbitzu publikoen eta administrazio elektronikoa erabiltzeari. azkenik, oraingoan la herritarren pertzepzioa aztertzen ari diren buruzko 19/2013 legeak, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu onari buruzkoa.
-
Herritarrak
-
Gobernu irekia, txostenak eta ikerketa
-
Zerbitzu elektronikoak
Zerbitzu publikoen kalitatea eta iraunkortasuna (2015)
01 urtarrila 2015
Urtarrilean plazaratu 2015.- Aoiz: 6 001-15-32-5
-
OHARRA
: Beste alderdi txostena da administrazio-zerbitzuak, aurrez aurrekoak nahiz elektronikoak izaten jarraitzen dute, ondo balioetsi dituzte. Aurrez aurreko kanala da erabiliena oraindik ere jarraitzen duen herritarren erabileraren igoera, administrazio elektronikoaren. horrez gain, 2014 joera hautsi egin da egonkortzeko e-administración erabiltzea.
-
Herritarrak
-
Gobernu irekia, txostenak eta ikerketa
-
Zerbitzu elektronikoak
Zerbitzu publikoen kalitatea herstura garaian (2014)
01 martxoa 2014
Martxoan argitaratu 7an.- Aoiz: 6 003-14-32 -1
Zerbitzu publikoen kalitatea eta jarrerak dituela herritarrak modernizadoras neurriak administrazio publikoaren (2013)
01 ekaina 2013
2013Ko ekainean argitaratutako Aoiz: 6 010-13-32 -2
-
OHARRA:
Dokumentu honetan 2012. urtera arte bilakaera aztertzen da, bezeroen gogobetetzea dagokionez espainiako politika eta zerbitzu publikoak eta gastu publikoari buruzko iritzia. Gainera, lan honen bigarren zatian, arreta berezia aztertzen dira herritarren iritziak eta ohiturak zerbitzuei dagokienez administrazio publikoak, eta, bereziki, administrazio elektronikoa.
Zerbitzu horien garrantzia publikoak herritarren ongizatea (2012)
maiatzak 1, 2013
2013Ko maiatzean argitaratu Aoiz: 66 008-13-32 -4
Administrazio Publikoa herritarren iritziz (2011)
01 2011ko ekaina
2011Ko ekainean argitaratutako Aoiz: 8 013-11-51 (...)
Agenda Publikoaren eta zerbitzuen gogobetetzea Publikoak autonomia estatuan (2010)
01 apirila 2011
[9], 2011 (E) ko apirilaren 8 005-11-51 Aoiz: argitaratu
Pertzepzio sozialari buruzko txostena zerbitzu publikoen espainian (1985-2008)
01 abendua 2009
2009Ko abenduan argitaratu Aoiz: 0 016-09-12 (4).
-
OHARRA:
Demokrazia estatu batean, honako zerbitzu hauek ematen dituzte-eta herritarrentzat, eraginkortasun, efizientzia eta ekitatea. Eskatu zerbitzu publikoak ematean zilegitasunaren ariketa. Hori dela eta dagoeneko gehitu behar da, duela urte batzuk, iritzi-azterketak ebaluatzeko erabiltzen dira herri-politiken eragina ere, ez bakarrik, baizik eta bultzatu behar da jardueran desiragarria publikoetan.
Herritarren pertzepzioa zerbitzu publikoen funtzionamenduaren (2006)
01 2007ko uztaila
Inkestaren emaitzen balorazioarekin batera C.I.S. eta ebaluazioaren eta argitaratua 2007ko uztailaren 3 018-07-31) .- Aoiz: [-6 (paperak 2017/5)