"/>

Eap - aldundiak jartzen du bere egoitza berria, sevillako ekoizpen elektronikoa eta erregistro-interkonexio Sistema (SIR)
accesskey _ mod _ content

La Diputación de Sevilla pone en producción su nueva sede electrónica y el Sistema de Interconexión de Registros (SIR)

• Entzun
  • Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

maiatzak 29 2018

Ekoizpena abian jartzen dituzten egoitza berria, arintasuna eta irisgarritasuna aurrera egiteko aukera ematen du Elektronika tramitazio elektronikoan, eta, era berean, beste aldundiarekin administrazio espediente guztiak izapidetzen diren bidez Herritarraren karpeta.

Administrazio elektronikoa aurrera egin duen INPRO (Ireki leiho berrian) ekoizpena abian jartzen bidez egoitza berriko Elektronikoa, urrats handia da aldundiarentzat, teknologia. eta dagoeneko ez bakarrik tramitazio elektronikoan aurrera egiteko aukera ematen du modu arinean eta, baizik eta izapideak errazten duelako, bai zenetik, eta beste administrazio espediente guztiak izapidetzen diren bidez Herritarraren karpeta.

Horrela, eta, agerpen bidezko jakinarazpenen egoitza elektronikoan ere onartuko da; eta hori guztia sinadura bezeroa, irisgarritasuna eta hobetu gehien lortzen da kontsumitzailearentzat moldagarria mugikorrak eta tabletetan ikusteko.

Todo esto se ve reforzado con un proyecto que INPRO acaba de implantar y que es verdaderamente el impulso en la eficiencia de la administración pública. Se trata de establecer el Erregistro-interkonexio Sistema (SIR) como único sistema de intercambio de asientos electrónicos de registro para relacionarse la Diputación, sus Organismos y Sociedades, integrados actualmente en la aplicación de registro SIDERAL (Abre en nueva ventana)  gainerako atalekin, enpresa erakunde publikoetako erregistroak erregistro-aplikazioari Adminstraciones publikoetarako inglaterrako SIR eragindako zehaztapenen arabera Ministerio de Hacienda y Función Pública (Ireki leiho berrian) .

SIR ezartzeko (horri atxiki da sevillako aldundiaren bidez aplikazioaren egiaztapen teknikoa SIDERAL) ezabatzeko aukera ematen dizu, administrazioen arteko eraginkortasuna areagotuta, eta hori guztia gora-behera, paper igarotzea, manipulazio-kostuak eta igortzea papera, esker kopia kautoak elektronikoak sortzea aurkeztutako dokumentazioaren erregistro-idazpenak.

Azpimarratu behar da laster eta laguntza teknikoaren bidez, toki-erakundeak egin ahal izango dute, hau da, 130-INPRO SIR proiektua.

El sistema de intercambio de registros entre entidades locales de la provincia de Sevilla fue implantado en 2013 mediante SIDERAL. El pasado año la Diputación realizó 20.527 registros de salida de forma electrónica con el resto de entidades locales de la provincia y se produjeron 18.657 registros de entrada, dato que demuestra la evolución que va a presentar la incorporación de todas las entidades locales de la Provincial al SIR para relacionarse electrónicamente con el resto de Administraciones Públicas.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Administrazioen arteko lankidetza
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak