accesskey_mod_content

TRAMA - Tramitación de permisos e incidencias e control de presenza

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Tipología: Servicios Esenciales para a xestión interna

Área: Procedementos de persoal

Descrición:

TRAMA ofrece dúas funcionalidades principais, que poden ser usadas en conxunto ou de forma separada:

1- Tramitación electrónica de permisos (vacacións, asuntos particulares, etc.) e incidencias (esquecemento de fichaxe, visita médica, etc.) para o persoal do centro usuario. Permite a substitución do papel por unha tramitación cun percorrido de validación e uso opcional de firma electrónica.

2- Funcións de control de presenza, consistente no control horario dos empregados, permitindo a fichaxe en liña nun computador, por medio de certificado electrónico ou usuario e contrasinal. Opcional e adicionalmente, permítese adaptar a TRAMA outros sistemas de control horario (como, por exemplo, reloxos de fichaxe físicos).

TRAMA pon a disposición dos empregados os seus datos de fichaxes, permisos e incidencias, o que facilita a xestión do seu tempo de traballo.

Así mesmo, os xestores dispoñen dos datos e informes de fichaxes, permisos e incidencias do persoal ao seu cargo, mellorando a eficacia na xestión de recursos humanos

O sistema de control de presenza propio de TRAMA permite a entrada de fichaxes por medio de certificado electrónico ou de usuario e contrasinal nos computadores dos empregados, ofrecendo ás unidades de persoal dun control completo sobre a definición de horarios, quendas, etc.

Como solicitar o servizo: O alta do centro usuario en TRAMA a pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría. 

Posteriormente, contactarase desde a SGAD co centro usuario para configurar os usuarios cos perfís principais (xestor de persoal, de incidencias e responsable funcional), a realización das probas e os seguintes pasos.