"/>

Eap - III Ematen Erronka Irabazleak
accesskey _ mod _ content

III. Ematen Erronka irabazleak

2021 uztailaren 9a.

Datos.gob logoa

Badakigu nork irabazi duen Erronka III, Red.es-Ek eginiko ekimen batera secretaría de Estado de digitalizazioa eta Adimen artifiziala.

Hilabeteetan janean jardun eta gero, Erronka III Ematen amaitu egin da. “ Datuaren balioa hezkuntzan digitala ”, aurten, berari esleitu herrilurrak lantzeko erabiltzen diren irtenbideak bilatzen datu irekien hobekuntzak bultzatzeko hezkuntza-sektorean.

Lehiaketa antolatu du eta, Red.es-Ek eginiko batera, estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta adimen artifiziala, echó a biraka 2020 eko urriaren lehenbiziko aldia ekiteko ideia-lehiaketa egin ondoren, epaimahaiaren balorazioak aukeratu ziren. 10 finalistak (Ireki leiho berrian) hiru hilabete izan dute beren ideiak prototipo bat aldatzeko. Prototipo horiek aurkeztu ziren joan den ekainaren 22an, online saio bat.

Hamar nabarmentzen diren beren kalitatea

Hauek dira aurkeztutako erakusketa handi bat 10 lan-ahalmenaren bihurtzeko hezkuntza-sektorea, eta hobetu egiten dio datuak irekiak eta eraginkortasuna. guztiok Baten beharra, ezagutza hezkuntza barneratzailea eta are gehiago geratu da, egungo pandemia patentea. Datuak irekiak ukitu egin daitezke, erronka hori gainditzen laguntzea. Azter daitezke erabilitako eta itxura emateko. ikasleen esperientzia hobetzeko irtenbideak (Ireki leiho berrian) ikaskuntza-prozesuan, adibidez, pertsonalizazioa bidez, hezkuntza, portaera edo jarduera-arazoak identifikatzea jakinarazteko erabakiak hartzen, besteak beste.

Aurkeztutako lan guztiak azaltzen zuten kalitate egindako esfortzuren islada erakusten duen ekipo guztiak finalistak. epaimahaia aditu osatzen dute, eta enpresen ordezkariak, administrazio publiko eta erakunde ekonomia digitala eta mundu akademikoa (Ireki leiho berrian) zaila izan, hautatzeko garaian. Azkenik, irabazleak hiru irabazleak hiru UniversiDATA-Lab dira, eta, Proiektua MIP EducaWood sari bat jasotzen dute 4.000 €-koa izango da, 3.000 €-koa da, eta 2.000 €dira, hurrenez hurren.

Lehenengo saria: UniversiDATA-Lab

Lehen saria UniversiData-Lab atari bana, publikoa, aurreratua eta automatikoki datasets argitaratutako azterketa. Proiektu osagarria UniversiData (Ireki leiho berrian) helburua: berriz UniversiDATA jardueretara iristeko bideak jartzea da datu-multzo kalitate handikoak eta formatu estandarra, irizpideak eta unibertsitate-helburua jartzea da, eta, horretarako, balio horiek UniversiDATA-Lab datasets azterketa aurreratuak eta automatikoak, homogeneotasuna aprobetxatuz edukia ongi deskribatzea.

UniversiDATA-Lab bat eskaintzen aplikazioen katalogoa aplikazioari esker, aztertu eta behatzeko sortutako teknika aurreratuak, hau da, R. Bilkuran tokiko hiriarteko desplazamenduen azterketa hizkuntza online ere aztertuko da sortzen dituzten CO2 ikasleen eta genero-desberdintasunak aztertzeko adar guztietako unibertsitarioak.

Analisi horiek funtsezkoak izan daitezke laguntzeko hartu beharreko unibertsitate lotutako erabakiak ere administratzea eta kudeatzea, onura handiak ingurumenari, ekonomiari eta gizarteak.

Bigarren saria: Proiektua MIP

Proiektua MIP irabazlea, bigarren saria, online zerbitzu bat da non erregistratu eta edozein erabiltzailek sortzen hasteko MIPs, (Marked Information Picture) Bat. MIP informazio-euskarri bat da, hau da, geruza-segida interaktiboak irudiei buruzko informazio eta elementuen identifikazioa errazten duten estatikoak atxikipena.

Sartzen, bihurgailu baten prototipoa Python taldeko kideen ikuspuntutik ikusia datu irekien GeoJSON atlas interaktiboak. Era berean, egiteko behar den formatura hodei publikoa ere eskaintzen ditu MIPs, kontsultak egiteko, azterlanak edo ikaskuntza independentea. askatasunez irisgarriak

Tresna honi esker, irakasleen sortu daitezke MIPs, azkar, erraz eta eskuz marrazten eskualde interesgarriak edozein irudiren gainean inportatutako web-orrian. Beste modu bat da hezteko amena eta errazago erakarri behar ikasleen arreta.

Hirugarren saria EducaWood

EducaWood web atari bat aztertzeko aukera ematen duen socio-semántico da basogintza informazioa eremu baten, espainiako eta irekiko zaigu, eta Zuhaitz-oharpenak bultzatu nahi da, ikaskuntza-jarduerak., ingurumen-alderdi nagusiak “ Hezkuntza-helburuak Garapen Iraunkorraren (Ireki leiho berrian) unescoren ”, eta zati dira, eta 2030Eko Agenda (Ireki leiho berrian) sailean.

EducaWood erabiltzeari esker, irakasleek, ikasleek jarduerak proposatzea modu: aurrez aurrekoa eta online (bisita birtualen bidez eremura). Presentziazko modalitatean, ikasleek natur inguruneak eta Zuhaitz-oharrak, nola bisitatu eta espezieak identifikatzea, neurriak, microhábitats, argazkiak, etab. Kontu hauen egon dira eskura erkidegoan nahiz datu irekiak ahalbidetuz urruneko aplikazioaren erabilera. Datu horiek, gainera, beste iturri batzuk, hala nola aberastuak Espainiako Basogintza Mapa (Ireki leiho berrian) , Baso-Inbentarioa Nazionala (Ireki leiho berrian) , GeoNames (Ireki leiho berrian) edo DBPedia (Ireki leiho berrian) .

Educawood ikasleari laguntzen dio, eta hori hobeto ezagutzeko, eta, aldi berean, kontzientzia ekologikoa sustatzen ditu.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

  • Gobernu irekia
  • Administrazioen arteko lankidetza