accesskey_mod_content

O servizo Común de Rexistro GEISER, premiado en CNIS 2017 como premio á mellor estratexia de servizos na Nube.

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

28 febreiro 2017

No VII edición do Congreso Nacional de Innovación de Servizos Públicos (CNIS 2017) recoñeceuse a GEISER como a mellor estratexia de servizos na Nube.

GEISER (Xestión Integradas de Servizos de Rexistro) é o Servizo Compartido de Xestión do Rexistro na nube aprobado pola Comisión de Estratexia TIC – CETIC na Declaración de servizos compartidos da Estratexia TIC do Plan de Transformación dixital da Administración Xeral do Estado e os seus Organismos Públicos.

GEISER permite un mantemento centralizado, garantindo un servizo eficaz e en continua evolución e dispoñible para as Administracións Públicas interesadas ao prestar na nube os servizos de Rexistro Electrónico, Rexistro Presencial e Intercambio de Rexistros entre as administracións integradas no Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR). 

GEISER cumpre cos requisitos da lei 39 / 2015 en relación ao rexistro, conformándose como unha aplicación que se converte no Rexistro Electrónico Xeneral da Administración, onde de maneira consecutiva rexístrense todos os apuntamentos con relevancia xurídica, que entren ou saian da administración usuaria, independentemente de que se produzan en rexistro electrónico, presencialmente en oficinas ou a través de aplicacións.

GEISER asegura a supresión do papel no intercambio rexistral entre Administracións Públicas, mediante a dixitalización da documentación asociada aos asentos rexistrais, cumprindo así co Esquema Nacional de Interoperabilidade e conforme á Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, así como o intercambio inmediato de asentos rexistrais, reducindo considerablemente os tempos de tramitación, eliminando o custo dos envíos por correo postal e garantindo a interoperabilidade do Rexistro.

Con este galardón ponse en valor o traballo realizado pola Secretaría Xeral de Administración Dixital do MINHAP desde o seu inicio en 2013 e coa colaboración de todos os Departamentos Ministeriais e organismos da Administración Xeral do Estado, Comunidades Autónomas e das Entidades locais, que confiaron neste servizo común: en 324 oficinas de rexistro e en 3.141 unidades tramitadoras integradas e con preto de 10.000 usuarios.

Actualmente están a utilizar GEISER : MEYSS, MINETAD, MINJUS, MAEC, DXT, BOE, Patrimonio Nacional, INTA, BN, AEPSAD, CSD, Museo Reina Sofía, FEGA, CHs do Ebro, Guadalquivir, Júcar e Tajo,  MINHAFP e Consello da Transparencia, PME, INAP, MUFACE. TEAC, DX Ordenación do Xogo, AIREF, CZEC, LSC, IAC, IEC, UNED, Universidade de Zaragoza e Universidade de Las Palmas de Gran Canaria.

Próximos a utilizalo: AECID, Museo do Prado e SEPE.
Interesados ou valorando a súa utilización: MAPAMA, MECD, MIR, MINDEF, MINEIC, Garda Civil, AICA, ANECA, APH, CE, CEM, CDTI, CHCantabrico, CSIC, CSN, ENESA, IDAE, INIA, INE, INSHT, IEF, Deputacións de Burgos, Cádiz, Bacía, Huesca, Lugo e Málaga, OEPM, PC, Universidades: Baleares, Cádiz, Xaén, A Rioxa, Murcia, Salamanca, Sevilla, Vigo, UIMP, Miguel Hernández, UPValencia, URJC e Concello de Alcobendas, Elxe, Sagunto, Santa Cruz de Tenerife e Cabildo de Tenerife.

Enviáronse con GEISER máis de 1.160.000 rexistros con oficinas doutros organismos e máis de 5.400.000 rexistros entre oficinas e unidades dentro dos propios organismos. A cifra de anotacións rexistrais oficiais desde a aplicación web e os servizos web supera os 18 millóns.

Para máis información sobre GEISER, acceder á solución CTT(Abre en nova xanela) da páxina de administración electrónica.

 

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía