accesskey _ mod _ content

Aldundiak bermatzen, Ciudad Real administrazio elektronikoa ezartzeko probintzia osoan

  • Entzun
  • Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

2015 urtarrila 14

Probintzia-diputatuak aurkeztu du udal guztiei eskainitako zerbitzu telematikoen katalogoaren eta herritar guztien artean.

Nabarmendu nahi izan du etengabe hazi dira izapide elektronikoak integralak eta ziurtatu du 2010-2014 aurrera egin da egoitza elektronikoko zerbitzu-katalogoa. hemendik aurrera eskatu ahal "botere administrazio erroldatze-ziurtagiri, obra-lizentzia bat aurkeztu edo faktura elektronikoa, denbora aurrezten, dirua, joan-etorriak saihestuz eta ingurumen-kostuak murrizten dira berez" paperaren erabilera.

Bultzatzen duen sistema, foru-aldundiaren aurreztu ahal izan dira azken hilabeteetan udalei, erakundeak eta herritarrak gehiago 125.000 euro. Adibide gisa, adierazi duenez, diputatuak 2014ko lehen seihilekoa),% 95 baino gehiago, dokumentuen inguruan, sail eta zerbitzuen 23.300 aurkeztu dela bidez egin da, sinadura elektronikoari buruzkoa. azaroaren 30etik aurrera izango ditu; iaz Ere argitu du dagokionez, zein ehuneko 95,23 48.800 irteera-erregistroa, sinatuak izan dira, era elektronikoan; horrek esan nahi du, bakarrik izango da ez gainerako ehuneko 5, partaidetza horiengatik 2.094 agiriak izapidetu dira ohiko eran.

Beste datu abalatzen du, hain zuzen ere, administrazio elektronikoa ezartzeko arabera, probintzia-diputatu agerian jarri du, izan ere, azken hilabetean kantitatea zenbatzea gelditzen da aurreko ekitaldiko 30.975 jakinarazpenak egin dira, ehuneko 70,55 tresnaren bidez "" Agertu Da, eta, sarrera-erregistroan jaso dira 43.238 agiriak bide telematikoz, ehuneko 58,78. "Duen ikasgai bat du, oraindik egiteke dugu 30.324 daude jasotako dokumentuak paperean", kritikatu du batzar nagusiek diputatu.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

  • Administrazioen arteko lankidetza
  • Zerbitzu elektronikoak