accesskey_mod_content

A Universidade Pública de Navarra publica a súa política de xestión de documentos electrónicos

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 xaneiro 2015

A Universidade Pública de Navarra acaba de publicar a súa Política de xestión de documentos electrónicos por acordo do Consello de Goberno do 16 de decembro de 2014 polo cal se aproba dita Política e dáse traslado do mesmo ao Servizo Informático, ao Servizo de Organización, Calidade e Xestión Documental e á Comisión de Administración Electrónica da Universidade Pública de Navarra.

A Política de xestión de documentos electrónicos na Universidade Pública de Navarra(Abre en nova xanela) elaborouse no marco dun esforzo colectivo conforme ao Modelo de Política de Xestión Documental (Abre en nova xanela) do Esquema Nacional de Interoperabilidade (ENI).
A Política completarase co Modelo de xestión documental da Universidade Pública de Navarra e as políticas específicas de xestión do documento electrónico; así mesmo, os procesos e controis de xestión de documentos concretaranse no Manual de procesos de xestión de documentos. De maneira que a pirámide normativa relativa ao documento electrónico articúlase do seguinte modo:

  • Primeiro nivel. Política de xestión de documentos electrónicos da Universidade Pública de Navarra.
  • Segundo nivel. Modelo de xestión documental da Universidade Pública de Navarra. Este Modelo relaciónase co Manual de procesos de xestión de documentos, na súa orientación á xestión de documentos analóxicos e dixitais.
  • Terceiro nivel. Políticas específicas de xestión do documento electrónico da Universidade Pública de Navarra:
    • Modelo tecnolóxico
    • Dixitalización segura e copia auténtica
    • Impresión segura de documentos electrónicos
    • Seguridade do documento electrónico
    • Preservación de documentos e expedientes electrónicos
    • Firmas electrónicas e uso do certificado dixital
    • Modelo organizativo
  • Interoperabilidade