- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Publicada nota informativa sobre alta de unidades en DIR3 para facturación electrónica
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
26 setembre 2014
En aquesta nota informativa es completen les instruccions sobre com les diferents unitats administratives han de gestionar la seva alta en DIR3, el Directori Comú d'Unitats, per a la gestió de les factures electròniques.
D'acord amb l'Ordre HAP/492/2014, de 27 de març, per la qual es regulen els requisits funcionals i tècnics del registre comptable de factures de les entitats de l'àmbit d'aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic:
- Disposició addicional tercera. Codificació d'òrgans administratius.
- Las facturas que se expidan a partir de la entrada en vigor de esta Orden ajustarán la codificación de los órganos administrativos que participen en la tramitación de las mismas a la establecida en el directorio DIR3 de unidades administrativas comunes gestionado por la Secretaría de Estado de Administraciones Públicas.
El Directorio Común DIR3 proporciona un Inventario unificado y común a toda la Administración de las unidades orgánicas / organismos públicos, sus oficinas asociadas y unidades de gestión económica ‐ presupuestaria, facilitando el mantenimiento distribuido y corresponsable de la información.
Totes les Entitats Locals es troben ja incloses en DIR3 amb un codi únic. Aquest codi es pot consultar al següent enllaç:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Llistats, Llistat d'Unitats Orgàniques d'EELL
Poden consultar amb la IGAE si el seu municipi precisa donar de alta, a l'efecte de factura, noves unitats de nivell inferior a la pròpia Entitat Local.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-es/rcf/paginas/rcf.aspx
Així, aquells municipis que necessitin donar de alta noves unitats en DIR3 de nivell inferior a la pròpia Entitat Local a l'efecte de factura, han de sol·licitar prèviament un usuari proveïdor de Directori per donar de alta les seves unitats en:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/dir
Per a consultes relacionades amb Factura Electrònica i aclariment dels termes oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora, dirigeixin les seves consultes a:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/face
Per donar-se de alta en el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques:
- Infraestructures i serveis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8