accesskey_mod_content

A Deputación Provincial de Huesca lanza unha iniciativa para dotar de sede electrónica aos seus municipios

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 novembro 2013

O Presidente da Deputación de Huesca manifestou a importancia do desenvolvemento de novas ferramentas que garantan unha administración pública máis áxil e eficiente. Así o trasladou aos asistentes á presentación da plataforma para xestión electrónica que a DPH pon a disposición das entidades locais da provincia e que estará implantada en concellos e comarcas durante o primeiro semestre de 2014.

Segundo explicaron, esta plataforma posibilita ata máis de 900 tipos de procedementos que poderán realizar tanto os concellos como os cidadáns. Entre as súas funcións cabe destacar o rexistro electrónico, a xestión de documentos e expedientes, a notificación electrónica, a emisión de copias electrónicas ou a firma dixital de documentos.

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos
  • Cooperación interadministrativa