accesskey_mod_content

Paterna constitúe o Comité de Seguridade para velar pola administración electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 xullo 2013

O Comité de Seguridade posto en marcha polo Concello de Paterna ten o obxectivo de reforzar a seguridade dos soportes informáticos da administración electrónica. Trátase dun órgano de control e seguridade informática e establécese en cumprimento co Decreto 3/2010 polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica.

O comité quedou presidido polo alcalde e composto pola xefa da área de Organización e Modernización-TIC, o Xefe de Policía, o Xefe da área de Recursos Humanos, o Interventor Municipal, a Tesoureira Municipal, o Oficial Maior, a Secretaria Xeral e o Xefe da área de Contratación, entre outros.

Entre as funcións do comité destaca a de establecer procedementos para o control dos datos mediante a coordinación de distintas áreas e a aprobación dunha normativa de seguridade da información. Con iso promóvese a mellora continua da seguridade informática dun municipio que xestiona os datos de preto de 70.000 persoas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Seguridade