accesskey_mod_content

Aplicacións para Xestión Interna da Secretaría de Estado de Administracións Públicas.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

13 febreiro 2013

A Secretaría de Estado de Administracións Públicas ofrece a todas as administracións públicas interesadas un conxunto de solucións para a realizar a xestión interna, tanto das secretarías como das unidades TIC, que contribúen a conseguir unha administración sen papeis.

Todas estas solucións están baseadas en produtos de software libre ou se desenvolveron internamente dentro do SEAP. A implantación pode realizarse utilizando como software de base produtos de software libre.

As solucións dispoñibles son:

  • Xestión de Inventario : Inventariado de equipos nas redes en tempo real, con información detallada dos equipos con calquera S.O.
  • Pandora - Xestión de Incidencias : Ferramenta Web de Xestión de Incidencias Informáticas, con diferentes e configurables niveis de resolución, aspectos particulares para CAU, xestión de tarefas, asociación a inventario informático, notificacións, conversacións, estatísticas
  • PeMat - Pedimentos de material: Aplicación para facilitar os pedimentos de material dentro das diversas unidades da organización, mediante un sistema de aprobación de pedidos en tres niveles para asegurar que as necesidades de material correspóndanse ao material servido.
  • Aplicación Web de Xestión dos Centros de Proceso de Datos : permite configuración de racks, copias de seguridade, equipo de sistemas ou comunicacións, información asociada, fotografías, conexións, servizos asociados, bases de datos, servidores virtuais, aplicacións.
  • Geiser - Xestión integral de secretaría: Aplicación web para cubrir as necesidades das diferentes secretarías, incluíndo un rexistro interno de entrada/saída, o seguimento das chamadas telefónicas e a xestión do arquivo propio en papel, así como a explotación mediante listaxes desta información.
  • Skynet: Aplicación para a xestión dos datos de liñas e dispositivos móbiles por parte dos responsables dos contratos de telefonía, así como para a consulta de números de móbil e videoconferencia por parte dos empregados
  • Desarrollo de Sistemas
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía