accesskey_mod_content

Aplicacions per a Gestió Interna de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

13 febrer 2013

La Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques ofereix a totes les administracions públiques interessades un conjunt de solucions per la realitzar la gestió interna, tant de les secretaries com de les unitats TIC, que contribueixen a aconseguir una administració sense papers.

Totes aquestes solucions estan basades en productes de programari lliure o s'han desenvolupat internament dins de la SEAP. La implantació pot realitzar-se utilitzant com a programari de base productes de programari lliure.

Les solucions disponibles són:

  • Gestió d'Inventari : Inventariat d'equips a les xarxes en temps real, amb informació detallada dels equips amb qualsevol S.O.
  • Pandora - Gestió d'Incidències : Eina Web de Gestió d'Incidències Informàtiques, amb diferents i configurables nivells de resolució, aspectes particulars para CAU, gestió de tasques, associació a inventari informàtic, notificacions, converses, estadístiques
  • PeMat - Peticions de material: Aplicació per facilitar les peticions de material dins de les diverses unitats de l'organització, mitjançant un sistema d'aprovació de comandes en tres nivells per assegurar que les necessitats de material es corresponguin al material servit.
  • Aplicació Web de Gestió dels Centres de Procesament de dades : permet configuració de racks, backups, equip de sistemes o comunicacions, informació associada, fotografies, connexions, serveis associats, bases de dades, servidors virtuals, aplicacions.
  • Geiser - Gestió integral de secretaria: Aplicació web per cobrir les necessitats de les diferents secretaries, incloent un registre intern d'entrada/sortida, el seguiment de les trucades telefòniques i la gestió de l'arxiu propi en paper, així com l'explotació mitjançant llistats d'aquesta informació.
  • Skynet: Aplicació per a la gestió de les dades de línies i dispositius mòbils per part dels responsables dels contractes de telefonia, així com per a la consulta de nombres de mòbil i videoconferència per part dels empleats
  • Desenvolupament de Sistemes
  • Centre de Transferència de Tecnologia