accesskey_mod_content

MINHAP nos Premios Europeos do Sector Público (EPSA)

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

18 decembro 2013

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas galardoado como un dos finalistas do Premio Europeo do Sector Público organizado polo Instituto Europeo de Administracións Públicas.

Os días 25, 26 e 27 de novembro tivo lugar en Maastricht o evento final e a cerimonia de entrega do Premio Europeo do Sector Público (EPSA) organizado polo Instituto Europeo de Administración Pública (EIPA). Á cerimonia acudiron ao redor de 160 invitados de máis de 20 países europeos.

Os Premios EPSA, convocados cada dous anos, reúnen as iniciativas máis innovadoras e eficientes do sector público europeo. Na edición de 2013, baixo o título de Capeando as temporal – Solucións creativas en tempos de crises presentáronse un total de 230 iniciativas de Organismos Públicos procedentes de 26 países europeos, 2 das cales pertencen á Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica: a plataforma de intermediación de certificados e a iniciativa “Cara a unha Administración sen papeis” que engloba os proxectos ORVE (Oficina Virtual de Rexistro), SIR (Sistema de Interconexión de Rexistros) e ACCEDA (Sede e Xestión Electrónica de Documentos ).

A plataforma de intermediación superou as dúas primeiras fases e foi galardoada polo EIPA cun certificado de mellor práctica na categoría nacional.

A iniciativa Cara a unha Administración sen papeis alcanzou a última fase pasando a ser finalista dos premios na categoría nacional. A presentación da mesma realizada no evento, xunto co resto de iniciativas finalistas, pode atoparse na páxina web do EPSA: http://epsa2013.eu/(Abre en nova xanela) .

Unha vez máis, a administración española é recoñecida internacionalmente como exemplo polo seu avance na Administración Electrónica, grazas a proxectos que involucran ao tres niveles de administración e que permiten maximizar a eficiencia e reducir o custo da operativa administrativa.

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Servizos electrónicos
  • Interoperabilidade
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía