Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos elaborado grazas á colaboración das Administracións Públicas.

" /> Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos elaborado grazas á colaboración das Administracións Públicas." /> PAe - Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos.
accesskey_mod_content

Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 decembro 2013

Atópase dispoñible o Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos(Abre en nova xanela) elaborado grazas á colaboración das Administracións Públicas.

Unha política de xestión de documentos electrónicos contén orientacións ou directrices que define unha organización para a creación e xestión de documentos auténticos, fiables e dispoñibles ao longo do tempo, de acordo con as funcións e actividades que lle son propias.

No contexto do Esquema Nacional de Interoperabilidade ( Real Decreto 4/2010, do 8 de xaneiro(Abre en nova xanela) ), a Norma Técnica de Interoperabilidade de Política de xestión de documentos electrónicos(Abre en nova xanela) ten por obxecto establecer as directrices para a definición de políticas de xestión de documentos electrónicos. Por tanto, trata os conceptos relacionados co desenvolvemento de políticas de xestión de documentos electrónicos, identifica os procesos da xestión de documentos no marco da administración electrónica e establece os principios necesarios para o desenvolvemento e aplicación de políticas de xestión de documentos electrónicos por parte de todos os órganos da Administración e Entidades de Dereito Público vinculadas ou dependentes daquela.

O Modelo de Política de xestión de documentos electrónicos(Abre en nova xanela) , responde a demanda de orientación na materia e ten como obxectivo servir como referencia para a elaboración dunha Política de Xestión de documentos electrónicos conforme ao Esquema Nacional de Interoperabilidade, seguindo o disposto na Norma Técnica de Interoperabilidade e no seu correspondente Guía de Aplicación.
O Modelo articúlase en función dos seguintes contidos:

    1. Referencias
    2. Alcance da Política
    3. Datos identificativos a Política
      1. Período de validez
      2. Identificador do xestor da Política
    4. Roles e responsabilidades
      1. Actores
      2. Responsabilidades
    5. Procesos de xestión documental
      1. Captura
      2. Rexistro
      3. Clasificación
      4. Descrición
      5. Acceso
      6. Cualificación
      7. Conservación
      8. Transferencia
      9. Destrución ou eliminación
    6. Asignación de metadatos
    7. Documentación
    8. Formación
    9. Supervisión e auditoría
    10. Xestión da Política

 

 

  • Interoperabilidade