Pol-eredua kudeaketa-politika dokumentu elektronikoaren n nicos Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu

esker egin herri-administrazioen lankidetza "/>.

Eap politika-eredu - dokumentu elektronikoak kudeatzeko.
accesskey _ mod _ content

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu.

19 abendua 2013

Dagoeneko eskuragarri dago Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu (Ireki leiho berrian) herri-administrazioen lankidetza esker egin.

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika definitzen duen orientazioak edo erakunde baten jarraibideak ditu sortzeko eta kudeatzeko benetako agiriak, fidagarriak eta dauden denbora arabera, eginkizunak eta jarduerak ez dituzte eginen.

Testuinguruan Elkarreragingarritasun eskema nazionala ( 4/2010 Errege dekretua, urtarrilaren 8koa (Ireki leiho berrian) ), Norma Técnica de Interoperabilidad de Política de gestión de documentos electrónicos (Ireki leiho berrian) jarraibideak ezartzea du xede dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikak zehazteko. Beraz, zerikusia duten kontzeptuak da dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikak garatzeko prozesuak identifikatzen ditu, dokumentu-kudeaketako administrazio elektronikoaren esparruan ezarri eta garatzeko beharrezko printzipioak dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikak egiteko eta aplikatzeko aldetik eta administrazioaren organo guztiek Zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.

Du Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu (Ireki leiho berrian) erantzun, eskaera eta orientazio-erreferentzia gisa balio izatea izango du helburu politika egitea, dokumentu elektronikoak kudeatzeko elkarreragingarritasunaren eskema honen arabera, arauan ezarritakoa jarraituz teknikoa eta dagokion Aplikazio-gida.
Artikulatzen dira ereduaren arabera, honako eduki hauek:

    1. Erreferentziak
    2. Politika-irismena
    3. Politika identifikazio-datuak
      1. Balio-epea
      2. Politika-kudeatzailearen identifikatzailea
    4. Rolak eta erantzukizunak
      1. Aktoreak
      2. Erantzukizunak
    5. Dokumentuak kudeatzeko prozesuak
      1. Harrapaketa
      2. Erregistroa
      3. Sailkapena
      4. Deskribapena
      5. Sarbidea
      6. Kalifikazioa
      7. Kontserbazioa
      8. Transferentzia
      9. Suntsitu edo kentzean
    6. Metadatuak esleitzea
    7. Dokumentazioa
    8. Prestakuntza
    9. Gainbegiratzeko eta ikuskatzeko
    10. Politikaren kudeaketa

 

 

  • Elkarreragingarritasuna