accesskey_mod_content

L'Ajuntament de Xàbia es compromet amb el desenvolupament de l'administració electrònica.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 octubre 2012

El ple d'octubre va aprovar la nova ordenança de l'Administració Electrònica de l'Ajuntament de Xàbia, per la qual es regula l'accés digital als tràmits municipals amb la finalitat de facilitar la participació ciutadana i la comunicació amb els veïns, ja siga per a la presentació de documents o la realització de tràmits, com per a la realització de consultes ciutadanes.

La nova normativa, a més de regular i comprometre a l'Ajuntament a una implantació progressiva però completa de l'administració electrònica, destaca la creació d'una seu electrònica general ( https://seu.ajxabia.com(Obri en nova finestra) ), en la qual els ciutadans tindran accés lliure i permanent a informacions que van des d'un catàleg general de tràmits municipals, a la relació dels tràmits i procediments administratius, o una bústia de suggeriments i reclamacions, entre uns altres. També podran accedir a tràmits i procediments electrònics com el registre Electrònic o la Carpeta del Ciutadà, un mitjà virtual de comunicació personal amb l'Administració Municipal amb caràcter personalitzat.

  • Servicis electrònics
Punt d'Accés General
 
Punt d'Accés General