accesskey_mod_content

La digitalización de servicios en el Gobierno vasco genera una reducción de las cargas administrativas superior al 40%.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 agost 2012

La digitalització de servicis en el Govern basc ha generat una reducció de les càrregues superior al 40 per cent, quan l'objectiu es va establir en un 30 per cent, segons ha informat el Departament de Justícia i Administracions Públiques.
 

La medición se ha efectuado de acuerdo con el Método Simplificado de Medición de Cargas Administrativas y de su Reducción, acordado por la Administración central y las autonómicas y municipales, y basado en el Modelo de Costes Estándar (MCE).

Segons ha indicat l'Executiu, este resultat és fruit de la "estreta col·laboració" entre tots els departaments del Govern basc en la labor de digitalitzar els procediments administratius existents, una tasca impulsada des de la Direcció d'Innovació i Administració Electrònica (DIAE), dependent del Departament de Justícia i Administració Pública.

  • Servicis electrònics