accesskey_mod_content

Kit Subsecretaría

 

Servizos da SGAD para soporte das Subsecretarías

Mediante este kit de servizos, a SGAD pon a disposición das Subsecretarías unha vía sinxela e rápida para solicitar os servizos que dan soporte aos procesos necesarios para que a Subsecretaría poida desenvolver as actividades relacionadas co seu ámbito competencial esencial.

Este kit tamén é de gran utilidade no ámbito das Secretarías Xerais dos organismos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes da Administración Xeral do Estado.

O conxunto de servizos do kit estruturouse en 3 áreas temáticas sobre a base das necesidades funcionais ás que dan resposta.

Desta maneira, mediante un formulario único, a persoa responsable da Subsecretaría pode solicitar o alta neste conxunto seleccionado de servizos da SGAD, así como acceder á información básica sobre eles. Pódese seleccionar individualmente cada servizo e enviar nun sinxelo formulario a solicitude integrada de todos os requiridos.

Unha vez remitido o formulario, desde a SGAD contactarase cos interlocutores indicados para solicitar os datos adicionais.

Encha o formulario único de solicitude(Abre en nova xanela)

Descargue o PDF(Abre en nova xanela) con toda a información

Pode remitir, así mesmo, á Secretaría Xeral de Administración Dixital suxestións e consultas sobre o Kit de servizos para Subsecretarías a través deste formulario(Abre en nova xanela) .

Servizos esenciais para a xestión interna

Sede e procedementos electrónicos