-
Resolució de 4 de juliol de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual s'estableixen les condicions que han de complir-se per tenir la consideració de punt de presència de la xarxa SARA (PdP) (BOE núm. 162 de de 08/07/2017)
-
NOTA: Les entitats locals situades al territori de cada Comunitat Autònoma podran accedir a les funcionalitats de les solucions tecnològiques recollides mitjançant conveni subscrit a aquest efecte entre la Comunitat Autònoma i cada ens local.
Convenis subscrits amb la Comunitat Autònoma de Canàries
CANÀRIES. Adhesió a la plataforma electrònica GEISER/ORVE
09 maig 2018
Resolució de 16 d'abril de 2018, per la qual es disposa la publicació de l'Acord pel qual s'autoritza al Conseller de Presidència, Justícia i Igualtat a la subscripció del formulari d'adhesió a la plataforma electrònica “GEISER/ORVE” titularitat de la Secretaria d'Estat de Funció Pública del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública. (Butlletí Oficial de Canàries (BOC) núm. 89, de 09/05/2018).
- En l'àmbit de la Comunitat Autònoma de Canàries, és l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries la responsable de facilitar l'ús de GEISER-ORVE a les Entitats Locals i al sector públic empresarial del seu àmbit territorial, així com a les seves institucions d'autogovern i altres institucions estatutàries que estiguin interessades i, que el seu llistat es mantindrà actualitzat en: Web del Govern de Canàries , a la pàgina: GEISER/ORVE: Protocol d'Adhesió
-
NOTA: també es pubica en: (BOE núm. 54, de 02/03/2018). Resolució de 28 de febrer de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es modifica la de 3 de maig de 2017, per la qual s'estableixen les condicions per a l'adhesió de les comunitats autònomes i entitats locals a la plataforma GEISER/ORVE, com a mecanisme d'accés al registre electrònic i al sistema d'interconnexió de registres.
-
Històric de Convenis: Disposició de l'aplicació informàtica ORVE per a l'accés al REC i a SIR:
-
Resolució de 9 de setembre de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques , per la qual es publica l'Addenda al Conveni de col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries per a la utilització de l'Oficina de Registre Virtual com a mecanisme d'accés al Registre Electrònic Comú i al Sistema d'Interconnexió de Registres. BOE: núm. 230, de 23/09/2016 (Secció III)
-
Aquesta Addenda prorroga en un any el Conveni de col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries. Resolució de 27 de març de 2015, de la SEAP per al subministrament de l'aplicació «Oficina de Registre Virtual» (ORVE) com a mecanisme d'accés al REC i al SIR. (publicat en BOE núm. 92 de 17/04/2015 (Secció III)
-
Es va subscriure un anterior conveni, en: Resolució de 19 de juliol de 2013 de la SEAP recepció i sortida de documents de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries.
- Infraestructures i serveis comuns
- Cooperació interadministrativa
- Cloud Computing
- Serveis electrònics
CANÀRIES. Conveni: Prestació mútua de solucions bàsiques d'Administració Electrònica (PMSBAE)
08 setembre 2016
Amb data 14 de juliol de 2016, es va subscriure el Conveni de Col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (MINHAP) i l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries, a través de la Conselleria de Presidència, Justícia i Igualtat, per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica.
Es publica aquest Conveni en BOE: Resolució de 30 d'agost de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es publica el Conveni de col·laboració amb la Comunitat Autònoma de Canàries per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica. Butlletí Oficial de l'Estat (BOE): núm. 217, de 08/09/2016 (Secció III)
Publicat així mateix en: Butlletí Oficial de Canàries (BOC) núm. 182, de 20/09/2016 (III Altres Resolucions) Resolució de 12 de setembre de 2016, per la qual s'ordena la publicació del Conveni de Col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (MINHAP) i l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries, a través de la Conselleria de Presidència, Justícia i Igualtat, per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica.
-
NOTA: Substitueix a l'anterior conveni per a la prestació mútua de serveis d'administració electrònica publicat en Resolució de 10 de novembre de 2011 (BOE: 14/12/2011) , i el Conveni anterior subscrit en 2 de desembre de 2008 per MAP i Comunitat Autònoma de Canàries (PDF)
-
Informació sobre l'adhesió:
-
Llistat d'entitats locals (EELL) de Canàries adherides al Conveni
- Infraestructures i serveis comuns
- Cooperació interadministrativa
- Serveis electrònics
CANÀRIES. Conveni: Oficines Integrades d'Atenció al Ciutadà
05 desembre 2014
Resolució de 17 de novembre de 2014, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es publica l'Acord de pròrroga al Conveni marco amb la Comunitat Autònoma de Canàries per a la implantació d'una xarxa d'oficines integrades d'atenció al ciutadà:
BOE: núm. 294, de 05/12/2014
-
NOTA: El conveni marco es publica en el BOE 01/04/2008: Resolució de 13 de març de 2008 , de la Secretaria General per a l'Administració Pública
- Ciutadà
- Cooperació interadministrativa