accesskey_mod_content

Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas dispoñible para todas as AAPP

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 xullo 2014

Todas as Administracións Públicas, estatal, autonómica e local deben dispor dun punto xeral de entrada de facturas electrónicas a través do cal a partir do 15 de xaneiro de 2015 recibiranse todas as facturas electrónicas.

A Lei 25/2013, do 27 de decembro, de impulso da factura electrónica e creación do rexistro contable de facturas no sector público, prevé a posibilidade de que todos os provedores que entregasen bens ou prestado servizos á Administración Pública poidan expedir e remitir factura electrónica, sendo en todo caso obrigatorio o uso da factura electrónica e a súa presentación a través do Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas que corresponda para determinados tipos de provedores a partir do 15 de xaneiro de 2015.

Todas as Administracións Públicas, estatal, autonómica e local deben dispor dun punto xeral de entrada de facturas electrónicas a través do cal a partir do 15 d xaneiro de 2015 recibiranse todas as facturas electrónicas.

Todos estes puntos deben cumprir cuns requisitos técnicos e funcionais que garantan a integridade, seguridade e interoperabilidade dos distintos sistemas e que xa foron determinados reglamentariamente con carácter básico para o conxunto das Administracións Públicas pola Orde HAP/1074/2014, do 24 de xuño, pola que se regulan as condicións técnicas e funcionais que debe reunir o Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas publicada no Boletín Oficial do Estado o pasado 25 de xuño.

Todas as Administracións Públicas, Administración Xeral do Estado, Comunidades Autónomas e Entidades Locales, que dispoñan do seu propio punto xeral de entrada de facturas electrónicas a través do cal reciban a partir do 15 de xaneiro de 2015 as facturas electrónicas deben xa adaptarse e cumprir cos requisitos técnicos e funcionais previstos na dita Orde. Ademais, deben actualizar os datos e códigos correspondentes no Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas DIR 3 de acordo con as instrucións facilitadas pola Secretaría de Estado de Administracións Públicas.

No entanto, cabe lembrar que tanto as Comunidades Autónomas como as Entidades locais poden adherirse á utilización do Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas da Administración Xeral do Estado, denominado FACe, que lles proporcionará as funcionalidades previstas para o citado punto respecto das facturas electrónicas dos seus provedores. En caso de adhesión á utilización da plataforma FACe, deberán comprometerse a aceptar as condicións previstas na Resolución do 25 de xuño de 2014, da Secretaría de Estado de Administracións Públicas, pola que se establecen as condicións de uso da plataforma FACe- Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas.

Nota informativa (pdf)(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos