Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Partekatutako zerbitzuak kudeatzeko Jakinarazpenak

  • Izen Laburra:
    jakinarazi
    Laburpena:
    Hau da plataforma kudeatzeko zerbitzua kudeatzeko dituen Jakinarazpenak automatikoki bidaltzen diren jakinarazpenak eta komunikazioak erakundeetan bezala, helmugara iritsi eta ahalik eta modurik eraginkorrenean ekonomikoa.
    Jakinarazpenak emateko aukera eskaini du hainbat bide horien bidez, ezarritako baldintzen arabera, hartzaileak administrazioarekin duten harremanari: herritarren karpeta Orokorra, agerraldi elektronikoaren bidez (Sarbidea, agertzeko Jarritako helbide elektronikoan edo paperean (DEH).

    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Kontaktu horiek erabiltzeko prestatuta dauden beste langile publiko daude.

    Oharra: Hala ez bada, Administrazio Publiko batentzat lan egiten da. mesedez, eman duen administrazioak dagokion irudian, jarri gurekin harremanetan.

    1.- Plataformari lotutako arazo guztiak. Jakinarazi deberán dirigirse a través del Centro de Ayuda e Integradores y Desarrolladores (CAID), en la página:

    2.- Baina lotutako guztia, helbide elektronikoaren bidez jakinarazpenen zerbitzua Aktibatuta (SNE/DEH), zuzenean jo ahal izango da laguntza zerbitzuen diseinu hori:

    (Koordinazio zerbitzua:

    Igorleak laguntza teknikoa:

    Harreman komertziala:

    Herritarrei laguntza teknikoa:

    Konponbide-mota:
    Azpiegitura edo zerbitzu erkidean
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, mezularitza eta komunikazio azpiegitura eta zerbitzu horizontalak, AA.PP, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP
    Sistema eragilea:
    Edozein

    Deskribapena

    Notifica es una plataforma que, en colaboración con otros agentes colaboradores, facilita a las Administraciones Públicas la puesta a disposición a los ciudadanos de las notificaciones y comunicaciones que generan.

    Bide hauek daude eskuragarri:

    Notifica, construida inicialmente en respuesta a las medidas de la CORA, fue declarada partekatutako zerbitzuak du IKT batzordea 2015 ko irailaren 15eko bileran Estrategikoa .  Y como tal es de obligado cumplimiento para los organismos emisores de la Administración General del Estado.

    Jakinarazpenak eta komunikazioak duten erakundeei jakinaraziko du:

    • Cumplir la Ley 39/2015 en cuanto a la práctica de notificaciones electrónicas.
    • Komunikazioak eta jakinarazpenak bidaltzeko interfaze bakarra alde batera utzita eskueran jartzeko bidea.
    • Control de plazos según los parámetros del envío y expiración de los mismos.
    • Salmentak eta egoera aldaketei buruzko informazioa lortzen da.

    Albisteak

    23 Apirila.

    Jarduerak, alarma-egoera Akordeoia hedatzea

    COMUNICADO A ORGANISMOS USUARIOS DEL SERVICIO COMPARTIDO DE NOTIFICACIONES ELECTRÓNICAS NOTIFICA

    Martxoaren 18an, 2020, Gobernantza Publikoaren zuzendaritza nagusiaren argibideen arabera (DGGP) Abeltzaintza ministerioa (ezarritakoa betez (3 xedapen gehigarriak aurreikusten 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, alarma-egoera deklaratzen duen krisi-egoera eragin zuen osasun kudeatzeko COVID-19, idazkaritza nagusia, administrazio digitalaren (SGAD) Eraldaketa Ekonomiko eta Digitala (gaietarako ministerioa (MAETD), egin beharrezko doikuntzak egiteko epeak etenda geratzen Notific@ zenbaketa automatikoa agertu behar bezala jakinarazi zena eta erakundeei Erabiltzaileen informazio oharra argitaratu 2020. urteko martxoaren 20ko albisteen atalean administrazio elektronikoaren sistema Hau atarian.

    Apirilaren 16tik 2020, beste kontsulta bati erantzunez sortutako SGAD DGGP ere, Zuzendaritza horrek, 9.1.j artikuluan ezarritako eskumenak baliatuta )/( 307 "Errege Dekretua, otsailaren 11koa, oinarrizko egitura organikoa garatzen duena (Funtzio Publikoko ministerioa, neurri batzuk eman ditu SGAD sistemari dagokionez, txostenean oinarrituta (jakinarazpenak partekatua abokatutzako Egoera (erref .// EA APG 0013) eta erantsitako beste sisteman eskatu duen DGGP erantzukizunetan jakinarazpenak (3 xedapen gehigarriak/Errege", 463

    A tal efecto, y en aplicación de dichas medidas, se informa que con relación al servicio Notific@ y desde las 0:00 horas del próximo viernes 24 de abril de 2020:

    1. Jakinarazpenak interesdunen esku jarritako dagokienez, apirilaren 24an, zentro kudeatzaileak Notific@ (lehen agerraldia gertatu ez diren guztiak.

    Jakinarazpen horiek egiteko, Estatuko abokatutza eta urteko irizpideari jarraituz. zenbaketa automatikoa eten egingo da, bai eta haren ondorengo epeen luzapenak iraun alarma-egoera prozedura izapidetzeko eskumena duen organoa da, eta dagokion urteko irudian, kasu bakoitzean zehaztuko DA (3/Errege Dekretua aplikatuz "463 martxoaren 14ko ez zegoen edo ez agertzeko epea hamar egunekoa, eta horrek eragiten dituen ondorio juridikoak.

     

    2. Jakinarazpenak interesdunen esku jarritako dagokienez, apirilaren 24an, eguerdiko 00:00etan Notific@ 2020:  

    Jakinarazpenen kasuan datatik aurrera eramaten dituzten organismoek Jakinarazteko, interesatua agertu ez den sistema elektronikoa du ziurtagiri hori egiten ez bada, alegia, erakunde igorlea, emandako epea bete eskura bidalketa bakoitzean.

    Lege zerbitzuak bere txostenean azaltzen denez, kontuan hartzen da alarma egoera mantentzen den bitartean Jakinarazitako erakundeek haien izapidetze bakarrik erabili behar duten prozedura jarraituz, 463 (RD/2020 3 xedapen gehigarriak, epeak eteten ez da aplikatuko, oro har ongi excepcionados egoteagatik, dela berariaz jaso duen organoak etendura da. behin-behineko Prozedurei buruzko arau horren arabera, ez litzateke egintza jakinarazi. beraz, beharrezkoa da sistema ezin erabili direlako.

    Bestalde, interesatuak jakinarazpen elektronikoa eskuragarri dago, helbide elektronikoan (Aktibatuta (DEH), zerbitzua ematen duen bezala (FNMT-RCM, komunikatu bat igorriko duen erakunde igorleak egindako jardueren epeak aplikatuta administrazio kentzea.

    Azkenik, adierazi behar da, 3 xedapen gehigarriak ezarritakoari jarraiki (2020 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, hitz egin eta eseki dira prozedurak izapidetzeko epeak (sektore publikoko erakundeek, alarma-egoera indarrean dagoenean, ataletan jasotako salbuespenak salbuespen, 3, 4, 5 eta 6. xedapen gehigarri horren eskumenekoak izanik prozedura tramitatzeko organo eskuduna zehaztu genituen (jakinarazteko interesa dago (eskura jartzen dituen sistema bidez (excepcionada etetea.

    Deskargatu sinatu dute agiri honen ondoren:

    report-Notificaciones-organismos-emisores-v20200423-rev-DGGP.pdf (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Apirila.

    Aplicación de medidas de RD 463/2020 y RD 465/2020 en CIE AEAT Akordeoia hedatzea

    Aplicación de medidas de RD 463/2020 y RD 465/2020 en CIE AEAT:

    Izango al da jakinarazpenak edo komunikazioak egin ditzaten Zerga agentziaren eta etxean Sartzea inprimatzeko (CIE) en virtud del convenio suscrito a tal efecto, se comunica que este servicio izan ere eragile alarma-egoera Mezuak sinatzea eskatzen du, baina, aurretik, banaketa eta gainera berezitasun hauek aplikatuko dute aitorpen erantzulea (emateko prozedura:

    jakinarazpenak emateko prozedura arrunta "aldaketa hauek izango ditu:

    • Hartzailearen etxean agertuko da postako langileek deitu eta gero (irudian, txirrin, jakinarazpen bat dagoela jakinaraziko dio, hau da, herri administrazioak (urteko datuak hartuko ditu bertan (izena, abizenak eta nan-zenbakia). jakinarazpena jaso nahi Duen unean hartzaileak adierazi zitzaion izango da.
    • En ese momento, dejará la notificación en el suelo o en el mostrador (dependiendo de las circunstancias) y se separará al menos dos metros del envío para que se pueda recoger, en las condiciones previstas en la legislación aplicable. Desde el momento en que el destinatario acepte la recepción de la notificación, ésta pasa a estar en su posesión.
    • Postako langileek eman behar da bai bidalitako agirian jaso badu, ez du, eta egoera berri egin dira lanak, eguneratzearen emaitza, non eta zein ordutan gertatu den.

    Podrán descargar el modelo de declaración responsable proporcionado por Correos, del que el propio Correos ha advertido que es posible modificarlo en alguno de sus términos para ajustarlo a las necesidades concretas de cada caso, en:

    DOCUMENTO-PARA-ADMISION-DE-NOTIFICACIONES.docx (Leiho berri batean Irekitzen Du)

     

    "Martxoaren 25ean

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    "ED/AEAT, 463, CIE neurriak:

    AEAT bertatik esan digutenez: “ betetzea errazte aldera, Posta eta jakinarazpenak ez entregatzea "ED/zati (463 neurriak. egunaren 24/03 eta beste ezer jakinarazi arte. no se va a enviar ninguna notificación al CIE de la Agencia Tributaria.

    Egoera horrek irauten duen bitartean, kanal horren berri Ematen duten unitateak dira, irteerako posta bidaltzen jarraitu al ezaaren CIE. Jakinarazpen horiek euren egoera "cie bidalitako _", baina ez da uste du eta bertan atxikitako GAINEAN.

    Irudian, ohiko jarduera moduan, agerraldi elektronikoaren jakinarazpenak eskuragarri izango dira herritarren karpeta batean.

    Hori bukatutakoan, berriro ere aterako dira inprimatu eta banatu lanak jakinarazpenak.

    Gogoan izan, hala egon al daiteke informazioa igortzen duten organismoak banaketa-zerrenda hau betetzen du:

    Banaketa-zerrendaren izena eman ezazu: http ://///listas-ctt.administracionelectronica.gob.es mailman listinfo unidades-emisoras-notifica

    Martxoaren 20a.

    Jarduerak, alarma-egoera (Zaharkitua) Akordeoia hedatzea

    En aplicación a las instrucciones recibidas por la Dirección General de Gobernanza Pública, en relación a la supresión de los plazos Administrativos, se informa lo siguiente:

    1. - Herritarren esku jarri direla Jakinarazi eta ematen jarraituko du jakinarazpen elektronikoak, baina eskaera egiteko epeak zenbatzeko, hirugarren xedapen gehigarrian daude zintzilik ezartzea (2020 463/Errege Dekretua, martxoaren 14koa, alarma-egoera deklaratzen duen krisi-egoera eragin zuen osasun kudeatzeko COVID-19.

    2. Jakinarazpen elektronikoa, Herritarren esku dago Soilik karpetan:

    • Prozesua ez da amaitzen du jakinarazpen elektronikoak 00:00etatik eguerdiko 18.03.
    • Egun, aurrez egindako jakinarazpen elektronikoak eta egun geroago amaitzen al 14.03 17.03 irudian, zuzenean eguneratuko da, alarma-egoera. irudian, hainbat egun bukatu eta ondorengo egoera eta honen iraunaldia luzatu behar izanez gero, baimena ematea.

    Jakinarazpen horiek herritarren eskura ditzakete, eta Herritarren Karpeta horietara joatea. ziurtagiri Horiek guztiak dira igorleak, eta Adviser organismoei.

    • En las notificaciones emitidas a partir del día 17.03, la fecha de expiración se ampliará de facto, al finalizar el estado de alarma, en tantos días como corresponda para la finalización de este estado y las sucesivas prórrogas que en su caso se autoricen, desde su puesta a disposición.

    Jakinarazpen horiek herritarren eskura ditzakete, eta Herritarren Karpeta horietara joatea. ziurtagiri Horiek guztiak dira igorleak, eta Adviser organismoei.

    • Amaitu diren jakinarazpenak, horien artean urteko martxoaren 15a eta 00:00ak bitartean 00:00ak martxoaren 17an, beraz, zentro igorleak jarduteko ikuskatuko dira, izan ere, ebidentziak eta eman dituen elektronikoak jasotzen expiradas.

    3. Jakinarazpen elektronikoa eskura dago, Bai DEH, FNMT-A edo zerbitzua ematen duten organismoei bidaltzen zuten komunikatu bat igorriko burututako ekintzak aplikatzeko epeak kentzeko xedez.

    4.  Las notificaciones con salida postal se seguirán enviando a los CIEs según el funcionamiento habitual de Notifica, si bien se deberá tener presente el comunicado emitido por Correos y que se adjunta para conocimiento.


    Le recordamos que para estar al tanto de toda la información para los organismos emisores se pueden suscribir a la lista de distribución cumplimentando el siguiente formulario:

    04 2018Ko.

    2.999 Sortzen dira erabiltzen duten erakundeei jakinaraziko die Akordeoia hedatzea

    En el mes de abril de 2018 se han alcanzado los 2.999 organismos emisores de las Administraciones Públicas que utilizan Notifica para la puesta a disposición de sus notificaciones y comunicaciones a los ciudadanos.

    De estos organismos emisores destacan las Entidades Locales que suponen el 82% del total de organismos. Se puede consultar el detalle de todos los organismos emisores que utilizan Notifica en el Administrazio elektronikoaren behatokia (DATAOBSAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    Le recordamos que para cualquier aclaración o consulta puede dirigirse al Garatu Dituzte eta arreta zentroak (CAID) (MINHAFP (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007Ko Urriaren 24an

    Subida de la nueva versión de los servicios web de Notific@ a Producción Akordeoia hedatzea

    El nuevo servicio web 2.0 de Notific@ para Organismos Emisores ha sido desplegado en el entorno de Producción, tras completarse la integración en el entorno de Preproducción del primer Organismo Emisor.

    Como consecuencia, conforme al Plan de gestión del cambio de Notific@, se anuncia que se dejará de dar soporte al servicio web 1.0 para Organismos Emisores:

    Uztailaren 24an, 2018 ingururako Aurreprodukzioa
    El 24 de octubre de 2018 para el entorno de Producción.

    Los Organismos Emisores que utilizan los servicios web de Notific@ deberán planificar los desarrollos necesarios para la adaptación de sus integraciones.

    2007Ko Uztaila arte

    Argitaratu web zerbitzuen Notific@ bertsio berria Akordeoia hedatzea

    La Secretaría General de Administración Digital, como prestadora del servicio compartido de gestión de notificaciones, y según lo anunciado en los distintos grupos de trabajo, ha publicado una nueva versión de los servicios web para Organismos Emisores.

    Para la elaboración de las nuevas especificaciones se han tenido en cuenta las sugerencias aportadas por las administraciones usuarias de Notific@, tanto a nivel estatal, como autonómico y local.

    Aldi berean, aldaketa kudeatzeko plana argitaratu da (epeak eta jarraipena arautzeko zerbitzu berrietara egokitzeko, talde inplikatuen betekizunak eta bertsio bateragarria da.

    Egile eta Erakundeen web zerbitzuen bidez sartuta dauden Notific@ behar beste zehaztapen hori egokitu egin eta aurreikusitako epeak amaitzen direla kontuan hartuta, aurreko bertsioetan, urtebetetik beherakoa izango ez den bertsio berria martxan jarri zenetik.

    Cuando los nuevos servicios web estén disponibles en el entorno de preproducción se comunicará a través de los medios habituales.

    2007Ko Ekaina.

    Gomendioa luzatu DEH Akordeoia hedatzea

    La Secretaria de Estado de Función Pública, Elena Collado Martínez  y el Director General  de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, Jaime Sánchez Revenga,  han acordado prorrogar la Encomienda de gestión del servicio de la Dirección Electrónica Habilitada por un periodo de dos años. Los efectos de este acuerdo tendrán validez a partir del  26 de junio de 2017.  

    Los organismos interesados en la emisión de notificaciones por esta vía de puesta a disposición, pueden consultar los términos de la misma en la información del proyecto Notific@, en  la dirección administración.gob.es/ctt/notifica.

    Para el proceso de adhesión a dicha Encomienda se deberá seguir utilizando el Anexo IV, que forma parte de la documentación de la Encomienda original en la que igualmente figuran los datos económicos correspondientes a las diferentes modalidades de uso del servicio.

    Se hace notar que para el uso de la DEH a través del servicio compartido de gestión de notificaciones –Notific@- es de aplicación la modalidad más económica.  

    2007Ko Otsaila, 27

    2017Ko Notific@ CNIS ere Akordeoia hedatzea

    El servicio compartido de gestión de notificaciones, ha tenido una relevante presencia en el VII Congreso Nacional de Innovación y Servicios Públicos.

    La Secretaría General de la Administración Digital,  como prestador del servicio, presentó en la Sala de Comunicaciones, los resultados de la actividad diaria de la plataforma Notific@ en la que se sustenta el servicio.

    Plataforma hori erabiltzen, hasieran eraiki zuten Estatuko administrazio nagusiaren zerbitzua eman ahal izateko, orain eskatzen da, baita autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa, positiboki baloratu diren eremuetan, berehala bete ahal izan eta legearen 39. erabiltzeko Jardunbideari 2015 bitartean, bai eta integratzeko aukera guztiak erabiltzea, ez baitira: azkarrena eta lortzen den web aplikaziora sartzeko eskuz egin arte, eta automatikoki sartzea ahalbidetzen duen web zerbitzuen bidez, ur-bolumen handiak egiteko berariaz diseinatutako komunikazio eta jakinarazpenak bidaltzea.

    En los datos estadísticos que se presentaron se observa el efecto de la entrada en vigor de las nuevas leyes en octubre del pasado año y su incremento sustancial en los primeros meses de 2017. Los resultados relativos a los envíos se cuantifican con  319 organismos emisores, cerca de 90.000 envíos de todas las Administraciones Públicas. La principal vía de puesta a disposición de estos envíos, ha sido la electrónica (Carpeta ciudadana y Dirección Electrónica Habilitada) en un 75% y en restante 25% en soporte papel.

    Los Organismos Emisores más destacados son, en el ámbito de la AGE, la Secretaría General de la Administración de Justicia, con más de 45.000 envíos.

    En el ámbito de las Comunidades Autónomas destaca la Región de Murcia, con una integración temprana, incremental y exitosa con cerca de 18.000 envíos y en el ámbito local, las Diputación Provincial de Huesca, integrada para su propio entorno y  la Diputación Provincial de Albacete, que lo ha actuado como elemento coordinador e impulsor de Notific@ para un gran número de ayuntamientos en la provincia.

    También Notific@ estuvo en el espacio demo,  con una prueba que permitía a los interesados adoptar distintos roles, tanto el de Organismo Emisor para utilizar Notific@, como los de persona física, o persona jurídica y poder recoger sus envíos en la Carpeta Ciudadana y en la Dirección Electrónica Habilitada ya que ambos servicios compartieron y colaboraron en la ejecución de dicha prueba.   

     

     

     

     

    2007Ko Otsaila, 27

    Zerbitzuak, hartzailea Notific@ Akordeoia hedatzea

    La Secretaría General de la Administración Digital, como prestadora del servicio compartido de gestión de notificaciones,  se hace eco de la petición cursada desde el sector privado y anuncia una nueva línea de trabajos, dirigida a mejorar los servicios de la plataforma Notific@ a los grandes destinatarios de comunicaciones y notificaciones de las administraciones públicas.    

    Jarduera ugari, zorroko lehentasunik handiena, oraingoz, erakunde horrek web zerbitzuak erabiltzea da handiei Notific@ bidalgaiak automatikoki jasotzeko espezifikoak.

    Beste linea batean sartzen dira; favorecerían zerbitzuen hartzaile berberari kokapena adierazteko egoitza elektronikoetan zerbitzuan parte hartzen duten administrazio publiko guztiek, baita esku jartzen diren beste aukera handiak eta eranskinak (jakinarazpenak bitarteko elektronikoen bidez informazioa jaso.

    2007Ko Otsaila 13

    La Dirección Electrónica Habilitada Única (DEH) flexibiliza el proceso de notificación por medios electrónicos. Akordeoia hedatzea

    Desde el pasado 4 de febrero, el servicio de notificaciones electrónicas  de la Dirección Electrónica Habilitada Única, integrado en la actualidad en la plataforma Notific@, ha introducido ciertas  novedades que flexibilizan la gestión de las notificaciones:

             

    Interesatuei jakinarazi beharko dute, eta ez : Las Administraciones podrán remitir notificaciones a interesados obligados por la Ley 39/2015 y, como novedad, a aquellos interesados no obligados que hayan manifestado directamente su interés en ser notificados por vía electrónica a la propia Administración, sin necesidad de que conste esta voluntad en la DEH. En caso de no disponer de una DEH, se les creará de oficio de forma automática. Estos procesos no repercutirán en que el interesado pierda la posibilidad de gestionar el alta/baja de su suscripción voluntaria a la DEH, si no constaran otras obligaciones.

     

              Iraungitze-data jakinarazpena : Por defecto, una notificación se entenderá rechazada cuando hayan transcurrido diez días naturales desde la puesta a disposición de la notificación sin que se acceda a su contenido. Ahora es posible también especificar una fecha de caducidad para la notificación que se acomode a la normativa de cada Administración.

     

              Jakinarazpenen formatua : Las notificaciones podrán ser remitidas, aparte de en formato PDF, como ficheros de tipo ZIP.

    02 Abendua.

    Ondoren, bi hilabetez 39/legea indarrean dagoen Notific@ 2015 Akordeoia hedatzea

    Gaur egun betetzen dira bi hilabeteko indarrean egongo den administrazio publikoetarako Administrazio Prozedura arautzen duen legeak ezartzen dituen aldaketa garrantzitsuak diren eta jakinarazpen administratiboak.

    Este hecho ha impulsado la puesta en producción del servicio compartido de  gestión de notificaciones - Notific@-, que ya cuenta con más de 100 organismos emisores, tanto de la Administración General del Estado, como de la Administración Autonómica y Local. Otros 50 organismos están ejecutando ya las pruebas de integración para su próximo pase a producción.  

    Con cerca 10.000 envíos entregados en este periodo, las cifras de resultados y los beneficios obtenidos son alentadoras  para las expectativas de las Administraciones Públicas, hecho que se demuestra por el alto interés despertado fuera de la Administración General del Estado, ámbito en el que el servicio compartido de gestión de notificaciones es obligatorio.

    Notific@ está siendo aprovechado de forma muy rentable por organismos tales como la Dirección General de Costes de Personal y Pensiones Públicas o la antigua Dirección General de Coordinación de la Administración  Periférica  del Estado, ambas del antiguo Ministerio de Hacienda y Administraciones  Públicas.  En el ámbito autonómico, destaca la Región de Murcia que, al igual que la Diputación Provincial de Huesca lo hace en el ámbito de la Administración Local, han demostrado una gran flexibilidad y capacidad organizativa para adaptarse al nuevo marco jurídico mediante su adhesión al uso de Notific@.

    24 Azaroa.

    Notific@ amplia los "Envíos Masivos" a todas las vías de puesta a disposición. Akordeoia hedatzea

    La funcionalidad que permitía realizar Envíos Masivos a Notific@ para su entrega al destinatario por Carpeta Ciudadana y en caso necesario por vía postal,  ha sido mejorada a fin de facilitar su uso para todas las vías de puesta a disposición.

    A partir del próximo lunes día 28 de noviembre,  se podrán realizar también envíos masivos que ofrecen la puesta a disposición de los envíos a través de una diversa combinatoria de vías. Las nuevas alternativas son las siguientes:

    • Envío masivo a Carpeta Ciudadana (las opciones de Carpeta Ciudadana, están también disponibles para la Sede Electrónica del Organismo emisor,  si estuviera activa).
    • Bidalketa masiboko Behar dira hartzaile den “ ”. Eskainiko da Herritarraren Karpeta eta atzerapen “ ” amaitu ondoren, helbide elektronikoaren bidez jarriko da Martxan
    • Bidalketa masiboko “ ” hartzaileak dira Borondatezko bertan. kasu horretan, Herritarren eskura jarriko da, Karpeta, eta Gaitu helbide elektronikoak eta, azkenik, posta bidez banatuko dira.
    Maiatzaren 26an.

    Esparru juridikoan aurrerapausoak eta Notific@ integratzeko. Akordeoia hedatzea

    Se firma el primer convenio para la integración con Notific@ y sus Agentes Colaboradores.

    Joan den maiatzaren 17an sinatu da hitzarmena. zuzendaritza eta komunikazioen informazio teknologiak, estatu idazkaritzaren ogasuna eta zerga administrazioko estatu agentzian ekoizteko jakinarazpenak eta komunikazioak (posta Auzitegi Ekonomiko Administratibo Zentralak (TEAC) Antolaketa eta zuzendaritza nagusiaren (Jokoak, Inprimaketa eta zentroa (bidez Sartzea (CIE), plataforma elektroniko bidez zerga agentziaren kudeaketa partekatua jakinarazpenen zerbitzua ematen dion laguntza Notific@ irudian ageri den transformazio Digitala (Estatuko administrazio orokorraren planean.

    2016Ko Martxoaren 10a

    Notific@ CNIS ere. Akordeoia hedatzea

    Informazioaren eta komunikazioen teknologia zuzendaritza (DTIC) eta hainbat kongresu nazionala (demo espazioa berrikuntza eta zerbitzu publikoak (CNIS 2016), Notific@ soluzioa da, plataforma teknologiko berri ematen duen kudeatzen laguntzea, Zerbitzu Partekatua deklaratu zuen batzordeak - informazioaren eta komunikazioaren teknologiak amaiera arte.

    Gainera, bestelako produktu delakoari buruzko dibulgaziozko proiektua, erabat aztertu ziren demo Notific@ espazioa erakusteko plataformaren Notific@, bai eta Herritarren karpeta Elektronikoa eta jakinarazpenen zerbitzua Gaituta Electrónicas-dirección (DEH) moneta eta zigiluaren fabrika nazionalari dagokion kudeatu du.

    Erakusteko probak, oso adierazgarria zen - Notific@ DEH sartzea; izan ere, FNMT-A aprobetxatu zen espazioa zeukan CNIS demo, egoera bat islatu zen; bertan jakinarazpenak egiteko lekua dagoen emitían begiratuta (ogasun eta herri administrazio ministerioa, eta demo jasotzen zituzten, beste hartzaile baten postontzian DEH den gunean, FNMT-A demo consultaba dagoen puntua.

    Notific@ aukera ematen du, bai eta ahalegin eta gastuen urteko aurrezkia, herritarrei eta enpresei zerbitzua hobetzea nahi duten organismoak jakinarazpenak eta komunikazioak nabaria izan zuen, batik bat autonomia erkidegoko eta tokiko adminstrazioa. nahi al sumarse Notific@ plataforma erabiltzea.

    2014Ko Abendua 15

    Ustiapenaren Notific@ hasten da. Akordeoia hedatzea

    Jakinarazpenak bidaltzeko, nekazaritza bermerako espainiako fondoa 20.000 urteko (NBEF), dagoeneko administrazio jakinarazpenen sistema ustiatzeko fasean, paperezko Notific@ zentralizatzea.

    Laster jarriko dira martxan jarri beste erakunde batzuek, behar duen babesa al dauden administrazioak eskaintzen dituen zerbitzuak Notific@ esparru-hitzarmena. Zerbitzu horiek dira, oraingoz, inprimaketa, banaketa eta administrazio jakinarazpenen eta komunikazioen paperean zuzenean sartzea.

     

    2014Ko Abendua 15

    Posta-zerbitzuak kontratua sinatu zentralizatua Akordeoia hedatzea

     

    2007Ko urtarrilaren 1ean sartuko da indarrean eta zuzendaritzaren kontratua 14 - eta posta-zerbitzuak emateko kontratazio zentralizatua zentralizatzea. Kontratu Bidez esleitutako, sisteman integratzea errazten dituzten erakunde Notific@ behar duen kontratua sinatu ez al zuten banaketa zerbitzua eskaintzen.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna