Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Baliozkotu sinadura eta ziurtagiri Online - baliozkotze-zerbitzua

  • Izen Laburra:
    Berretsi
    Laburpena:
    Ziurtagiriak balidatzeko zerbitzuaren izena eta sinadura elektronikoak sortzeko eta egiaztatzeko, Ematen Du.
    Norentzat:
    Enpresak, herritarrak, Beste Administrazio Publiko
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Erabiltzaileei laguntzeko zentroa:

    Helbide elektronikoa: cau.060@seap.minhap.es

    Konponbide-mota:
    Aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Zerbitzu horizontalak, AA.PP
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa, agiri Pertsonalak
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    HTML, JAVA, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Windows, Unix, Linux, edozein

    Deskribapena

    Berretsi on line zerbitzua da, emandako Funtzio Publikoko ministerioa, sinadura eta ziurtagiri elektronikoak baliozkotzeko. aipatutako neurriak betetzeko Irtenbidea identifikatzeko eta administrazio prozedura erkidearen legean zehaztutako baimena jaso eta beste administrazio publikoetan.

    El objetivo de este servicio es permitir a un usuario comprobar que el certificado utilizado es un certificado válido y que no ha sido revocado. También permite comprobar la validez de una firma electrónica realizada mediante certificado digital emitido por un prestador de servicios de certificación reconocido, y realizar firmas mediante certificado digital del que se disponga de la clave privada correspondiente.

    Hemen duzue aplikazioa http: / / valide.redsara.es eskaintzen atal hauek eta:

    • Ziurtagiria.

      Baliozkotu daitezke estatuko edozein erakundek emandako ziurtagiri digitala duen ziurtapen zerbitzua.

    • Egoitza Elektronikoa ziurtagiria.

      Ziurtagiri digitala, egoitza elektronikoa baliozkotzen laguntzen egoeraren berri.

    • Baliozkotu Sinadura

      Elektronikoki sinatutako dokumentua kontsultatzeko aukera ematen du, eta hainbat formatutan baliozko ziurtagiri mota, faktura elektronikoak, kontratuak, etab.

    • Sinadura egin

      Dokumentu bat elektronikoki sinatzea ahalbidetzen duen edozein ziurtagiri onartua, osotasuna eta benetakotasuna bermatuta.

    • Sinadura ikusi

      Permite descargar un justificante pdf de la firma en el que aparece el documento original junto con el nombre y DNI/NIF de los firmantes impresos en el lateral.

    Albisteak

    2007Ko Otsaila 4

    Balidatu (2012. urtean zerbitzu erabilera Akordeoia hedatzea

    A través de VALIDe, se han realizado más de 120.000 validaciones de certificados y firmas, a lo largo del 2012.

    Uztaila 2012 17

    CAID formularioak Akordeoia hedatzea

    Uztailaren 5ean eguneratu da laguntza teknikoa eskatzeko inprimakia (WEB bertsioa CAID irudian.

    Irudian, bertan dagoen lotura baten bidez sartzen da ezkaratzetik PAe-CTT atalean, Loturak eta informazio orokorreko orrietan zerbitzu komunak eskaintzen dituen zerbitzu guztiak ditu euskarri den CAID. estekaren bidez Ere sar daiteke. http: / / / / valide.redsara.es formulariosCAID irMenuSolicitud.do

    Nobedade nagusiak:

    • Se incluye un alta previa de usuario en el sistema, con el fin de facilitar la creación de peticiones posteriores.
    • Se puede aportar información adicional a un caso ya abierto directamente a través del formulario, con el número de ticket, sin necesidad de enviar correo electrónico.
    • Inprimaki bana orrialdean esteka irudian, erabiltzailearen eskuliburua (laguntza teknikoa eskatzeko.

    2011Ko Martxoaren 8a

    Laguntza Teknikoa eskatzeko formularioa CAID irudian. Akordeoia hedatzea

    • El 4 de marzo se pone en producción un nuevo canal para la apertura de incidencias con el Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID).  A los canales habituales de correo electrónico y teléfono se une el del formulario WEB de solicitud de soporte técnico, al que se accede desde el portal PAe_CTT mediante un enlace ubicado en el párrafo de Kontaktua fitxan agertzen den informazioa Orokorra lehen zerbitzua
    • Este formulario contiene los datos necesarios para abrir  una solicitud de soporte: Nombre del organismo, Persona de Contacto (Nombre, Apellidos, teléfono y dirección de correo), Entorno afectado, Campo de texto en el que describir los requerimientos del Usuario y tres campos más que permiten anexar ficheros con información complementaria como ACL’s,  Log’s,  etc… La solicitud se procesa cuando se pulsa el botón Bidali posta elektronikoz ”.
    2010Eko Urriaren 22a

    11. Ziurtagiri / 2007 Legea. Akordeoia hedatzea

    Valide permite validar los nuevos  certificados admitidos en @firma de Sede, Sello y Empleado publico todos los prestadores que los han emitido sin excepción.

    2010Eko Ekaina 17a

    Onartutako legearen 11. ziurtagiria (Eguneratua) Akordeoia hedatzea

    Los tipos de certificados definidos en la Ley 11/2007, soportados a fecha de 17/6/2010 por VALIDe y @firma son:

    • ANF: NON eta ENPLEGATU PUBLIKOA
    • CAMERFIRMA: ENPLEGATU PUBLIKOA, EGOITZA ETA ZIGILUA.
    • IZENPE: EGOITZA ETA ZIGILUA.
    • GVA: ENPLEGATU PUBLIKOA, EGOITZA ETA ZIGILUA.
    • FNMT-A: ENPLEGATU PUBLIKOA, egoitza eta zigilua

    Según el RD 1671/2009 La política de firma electrónica y certificados será aprobada por el Consejo Superior de Administración Electrónica y mediante resolución del Secretario de Estado para la Función Pública se publicará en el «Boletín Oficial del Estado» el acuerdo de aprobación de la política de firma electrónica y certificados extractado, y de forma íntegra en la sede del Punto de acceso general de la Administración General del Estado.

    Ebazpena argitaratu ere, bigarren xedapen iragankorrean elkarreragingarritasunerako eskema nazionala ((4) ED /) eta legearen 19. artikuluan ezarritakoaren arabera, 11 (2007 / / 2009 Dekretua 1671 lehen xedapen iragankorrean, lau hilabeteko epea izango dute egokitzeko, egun dagoen bitartekoen identifikatzeko eta onartutako sinadura elektronikoa erabili ahal izango dituzu.

    Argibide gehiagotarako, kontsultatu "agiria Egiaztatu plataformaren legearen 11. Eranskina - egindako @firma / 2007" atalean, "lotura interesgarriak" izeneko proiektuaren Deskribapen Orokorra ("sinadura elektronikoaren Plataforma @firma.

    2010Eko Martxoaren 24a

    Onartutako legearen 11. ziurtagiria Akordeoia hedatzea

    Los tipos de certificados definidos en la Ley 11/2007, soportados a fecha de 22/3/2010 por VALIDe y @firma son:

    • ANF: NON eta ENPLEGATU PUBLIKOA
    • CAMERFIRMA: ENPLEGATU PUBLIKOA, ZIGILUA, EGOITZA
    • FNMT-A: ENPLEGATU PUBLIKOA, zigilua eta egoitza

    Según el RD 1671/2009 La política de firma electrónica y certificados será aprobada por el Consejo Superior de Administración Electrónica y mediante resolución del Secretario de Estado para la Función Pública se publicará en el «Boletín Oficial del Estado» el acuerdo de aprobación de la política de firma electrónica y certificados extractado, y de forma íntegra en la sede del Punto de acceso general de la Administración General del Estado.

    Independientemente de la publicación de dicha resolución, la disposición transitoria segunda del Esquema Nacional de Interoperabilidad (RD 4/2010) y de acuerdo con lo previsto en el artículo 19 de la Ley 11/2007 y en la disposición transitoria primera del Real Decreto 1671/2009, se establece un plazo de adaptación de veinticuatro meses en el que se podrá seguir utilizando los medios actualmente admitidos de identificación y firma electrónica."
     

    2008Ko Irailak 01

    Bai bere balioa ikus dezakezu dokumentu sinatuak. Akordeoia hedatzea

    Balidatu eskuragarri dago, herri administrazioen ministerioak ematen dien zerbitzua izango da ziurtagiri elektronikoa kontsultatzeko edo dokumentuaren sinadura elektronikoa.
    Gainera, plataformaren @firma zerbitzuak erabili nahi baduzu, proba bat izango duzu inguruan.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna