Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plataforma para a Xestión do Sistema Educativo Andaluz

  • Nomee Abreviado:
    Séneca
    Resumen:
    Facilitar mediante a utilización do TIC os procesos de xestión dos centros docentes, os servizos de apoio á educación, os programas e as actividades da administración educativa.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Francisco Silveira García
    Secretaría Xeral Técnica da Cons. Educación
    francisco.silveira@juntadeandalucia.es
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas , Soporte á tramitación electrónica , Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Educación, cultura e deportes
    Licencia:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Os sistemas de xestión tradicionais non eran capaces de responder os requisitos de xeración de coñecemento e adaptabilidade aos cambios e evolucións e expuñan algunhas dificultades como contornas de xestión e natureza dos datos heteroxéneos, falta de actualización de información, alto custo de mantemento e adaptabilidade, etc. A Consellería de Educación optou polo desenvolvemento dunha solución de xestión propia ao non haber unha solución no mercado apropiada para cubrir as necesidades específicas da rede de centros educativos.

    Obxectivos

    • Facilitar mediante a utilización do TIC os procesos de xestión dos centros docentes, os servizos de apoio á educación, os programas e as actividades da Administración educativa.
    • Dar soporte aos procesos de xestión, cesión e intercambio de información entre os centros docentes e demais servizos e órganos da Consellería de Educación.
    • Normalizar, simplificar e automatizar as tarefas de xestión e control nos centros docentes.
    • Facilitar a comunicación por medios electrónicos entre os centros docentes e as súas comunidades educativas e resto de servizos e órganos da Consellería de Saúde.
    • Facilitar a obtención de información para o exercicio das funcións da Admon. educativa.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • A principal dificultade foi o despregamento das telecomunicacións en todo o ámbito xeográfico andaluz debido a que a situación de partida era moi complexa pola “fenda dixital”.
    • A falta de experiencia en proxectos similares na Administración, sobre todo coa volumetría de usuarios, fixo que o dimensionamento do hardware non fose o apropiado nos seus inicios e que se producisen colapsos do sistema en momentos de alta interactividade.
    • Un sistema de información cun deseño software versátil para soportar os cambios normativos e políticas educativas con capacidade de adaptación en períodos de tempo moi axustados.
    • Unha tecnoloxía software cuxos custos non supoñan un hándicap á hora de exporse novos desenvolvementos ou incorporar a novos colectivos (tecnoloxías abertas (JAVA).
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas