Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Registre Electrònic Comú

  • Nomene Abreujat:
    REC
    Accessos Directes:
    Accés al servici del Registre Electrònic Comú
    Resum:
    El Registre Electrònic Comú és el Registre Electrònic de la Seu Electrònica del Punt d'Accés General (PAG), https://sede.administracion.gob.es/pag_sede/lasedepag.html. Permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a les Administracions Públiques, que no s'ajusten a procediments administratius ja contemplats en les Seus Electròniques de les diferents Administracions.

    Este servici és accessible des d'Internet per a tots els ciutadans amb personalitat física o jurídica, així com per als representants que actuen en el seu nom. Per a accedir al servici i enviar la sol·licitud només és necessari disposar de DNI electrònic o Certificat Digital.
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria d'Estat de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria General de Funció Pública
    Organismes Participants:
    Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital
    Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial
    Secretaria General d'Administració Digital
    Manera d'Ús:
    Servici en xarxa per a usuari final
    Contacte:

     Atenció a Ciudadanos i Empreses:

    Tipus de Solució:
    Aplicació
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Servicis horitzontals per a les AA.PP , Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional:
    Documents Personals , Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    J2EE

    Descripció

    El Registre Electrònic Comú proporciona una via de tramitació per a totes aquelles sol·licituds, escrits i comunicacions realitzades pel ciutadà o per empreses, i dirigides cap a les Administracions Públiques, que no s'ajusten a procediments administratius ja contemplats en les Seus electròniques de les diferents Administracions. El Registre Electrònic Comú actua d'acord al que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

    Este Registre proporciona un canal digital, a través d'Internet, en el qual l'interessat utilitza un formulari general electrònic disponible en el Punt d'Accés General (https://administracionelectronica.gob.es), que permet la presentació de qualsevol tipus de tràmit davant l'Administració Pública, sempre que eixa Administració estiga integrada en la Plataforma d'Interconnexió de Registres, SIR.

    No obstant açò, l'interessat, si així ho desitja, pot acudir a una oficina física d'assistència en matèria de registres que realitzarà la digitalització de la documentació presentada i la remetrà pel mitjà més apropiat a la destinació.

    REQUISITS:

    Sistemes operatius suportats:

    • Windows (Vista SP2, 7 SP1 i 8 o superior) [Recomanat]
    • No compatible amb Windows 8 RT
    • Linux (2.6 o superior)
    • Mac US X (10.6.8 o superior)

    Navegadors suportats (en tots els casos, és necessari tindre instal·lat el client d'Autofirma):

    • Microsoft Internet Explorer (9 o superior),
    • Google Chrome (4 o superior),
    • Apple Safari (4 o superior),
    • Mozilla Firefox (3.0 o superior),

    Com a norma general el certificat ha d'estar instal·lat en el sistema operatiu, excepte en el cas de Firefox que ha d'instal·lar-se en el navegador.

     

    Projecte cofinançat amb fons FEDER

    Notícies

    15 February 2010

    Posada en producció Desplegar acordeon

    El passat 1 de Gener es va posar en producció el Registre Electrònic Comú per a proporcionar una via de tramitació per a totes aquelles sol·licituds, escrits i comunicacions realitzades pel ciutadà i dirigides cap a l'AGE, que no s'ajusten a procediments administratius ja contemplats en els registres electrònics de les diferents Administracions.
    Amb esta posada en producció es dona compliment a l'article 31 del Reial decret pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 11/2007 en el quin es fixava la Creació, naturalesa i funcionament del Registre Electrònic Comú.

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable