La Direcció Electrònica Habiltiada única (DEHú) o Punt únic de notificacions per a totes les Administracions Públiques ofacilita l'accés als ciutadans a les notificacions i comunicacions emeses per les administracions públiques en l'exercici de la seua activitat.
Davant la dispersió de seus electròniques i de vies de posada a disposició, la DEHú permet que els interessats, tant persones físiques com a persones jurídiques, tinguen accés a les seues notificacions i comunicacions en un punt.
Oferix dos vies de posada a disposició:
• Via web proveït per Carpeta Ciutadana perquè les persons físiques i persones jurídiques puguen accedir i comparéixer a les seues notificacions i comunicacions.
• Via servicis web per a grans destinataris que els permet implementar un procés automàtic per a accedir a les seues notificacions i comunicacions, comparéixer a les notificacions i distribuir-les entre els seus diferents centres i/o departaments.
El desenvolupament d'este Punt únic de notificacions per a totes les AAPP es realitza de forma col·laborativa per totes les administracioes públiques (AGE, CCAA i EELL) a través dels grups de treball de la Comissió Sectorial d'Administració Electrònica (CSAE).