Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestión e Adecuación de Dependencias e Espazos

  • Nomee Abreviado:
    Gades
    Resumo:
    A aplicación GADES permite ao persoal da unidade asignar, visualizar e xestionar todo o referente aos edificios, inventario e persoas do Ministerio.
    Destinatarios:
    AGE , CCAA , Entidades locais , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    deas-subsecretaria@mjusticia.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Xestión de recursos humanos , Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA
    Sistema Operativo:
    Linux , Windows

    Descrición

    GADES: É un sistema de xestión de espazos de todos os edificios xestionados polos Ministerios de Xustiza, facilitando o labor do persoal en canto ao mantemento e visualización da información referente a edificios, inventario e persoas.

    Obxectivos:

    • Facilitar o labor do persoal de Contratación e Servizos en canto ao mantemento da información de todos os espazos.(Fonte de información para outras aplicacións do Ministerio como Formación , Servizos de Prevención de Riscos, quen é quen …)
    • Facilitar a xestión das persoas, sendo necesario indicar unicamente a localización das mesmas.
    • Xeración de información para apoio á xestión operativa diaria e para a toma de decisións a curto e medio prazo.

    Beneficios:

    • Planificación e xestión automática de espazos do Ministerio: asignación de espazo a unidades/persoas por distintos criterios.
    • Poderán traballar varias persoas ao mesmo tempo
    • Poderase acceder desde calquera computador do Ministerio.
    • Cada usuario da aplicación terá un perfil asignado de acordo ás súas necesidades
    • Realización de auditorías da información de maneira automática.
    • Control de ocupación: Os datos das persoas estarán actualizados automaticamente con Badaral, permitindo coñecer en todo momento o estado das mesmas, por exemplo quen é novo ou quen xa non esta en o Ministerio.
    • Ao estar integrada con Sorolla, pódese saber en todo momento o contido (bens mobles) dos espazos, así como facer procuras sobre o inventario para coñecer a localización dun obxecto.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable