Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
accesskey _ mod _ content
-

Ohiko Galderak (FAQ) 060

  • Ekoizpena abian jartzen data:

    2009/01/12

    Deskribapen Funtzionala.

    Kontzeptuaren abiatutaFAQgaldera bakoitzak erantzun gisa ezagutzen da eta, lotutako herritarren informazio beharrak identifikatzea eskatzen saiatzen dira, baita horiek normalean gisa definitzen dira aplikazioaren ezaugarri nagusiak:

    • Aurkezteko, interfaze grafikoa.

      Interfaze grafikoa erabat integratuta dago, eta irtenbidea du Web zerbitzuaren ataria 060 bertatik kontsultatu ahal izateko. halaber, erabiltzaileen argitaratutako faqaren interfaze hori bilatzeko aukera du bai galdetu du nola edukiak erantzunaren Faqak. Interfaze horri premisa hauek betetzen ditu:
    1. Atariaren integratzea 060hauetan, FAQ berak ditu orri guztiak, eta bere estilo atariaren gainerako-orriak aurkezteko 060 harmonizatua atalondo horretarako.
    2. Sarbideamenuan sartzeko esteka bat ezartzen da, atariaren orokorra. horren bidez, heldu daiteke orrira FAQ
    3. FAQ bilatzaileabilatu testu jakin bat duen Faqak ahalko du, eta, horretarako, testu-koadro bat dago orrialdean eta, beraz, ezin izango da sartu, eta bilatu nahi duzun testua.
    4. Gaikako kanal FAQorrialdean, izenak elkarrekin bat aurkezten dira kategoria edo gaikako kanal FAQ esteka bat dute .-izen horiek gaikako kanalak eramango gaituen Faqen bistaratzea zerikusia duten kategoria edo kanal hori.
    • Interfaze grafikoa eta mantentze-lanak egiteko Faqen atalean.

      Dago Web interfazeen Intranet mailan egiteko aukera ematen duen mantentze-lanak ere guztiak faqak horien egoera-aldaketak
    • Interfaze grafikoa Kategoria mantentze-lanak

      Dago Web interfazeen Intranet mailan egiteko aukera ematen duen mantentze-lanak guztiak kategoria horiek bat egon daiteke FAQ.
    • Interfaze grafikoa erabiltzaileen mantentze-lanak.

      Web interfazeen dago mailan egiteko aukera ematen duen Intranet-ataza guztiak erabiltzaileen mantentze-lanak kontrolatzea, baimen eta rol-aplikazioaren barruan.
    • Sistema FAQ-txostenak egitea.

      Txostenak sortzen dira buruzko informazioa biltzen duen FAQ baita horien erabiltzaileen sarbideen eta emaitza hauek lortzen dira besteak beste:
    1. FAQ egin diezaiegun.
    2. FAQ gehiago egin diezaiegun.

    Deskribapen Teknikoa

    Konponbidea:

    Garatutako Web aplikazioa Java-rekin + J2ee .-ereduan oinarritutako, erabili berezko konbinatzen dituen Struts MINHAP PUBERTARO FASEAN GAH EMATEN struts framework eta Spring.



    Aplikazio-zerbitzaria zerbitzariari dagokion aplikazioa hasten buruzko JBOSS Oracle datu-base bateko motor gisa erabiliz, iraunkortasun-Hibernate.



    Sarbidea duten erabiltzaileak kautotzeko aplikazioak OpenLdap bidez kudeatzen da.

    Hizkuntza:

    J2EE Java +.

    Berezko Framework oinarritutako MINHAP duten Struts Spring integratua.

    Estandarrak:

    Struts-ekin, XML

Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
Arduraduna