Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Portelo Electrónico do Cidadán

  • Nomee Abreviado:
    VECI
    Accesos Directos:
    https://www3.ae.jcyl.es/veci/ (Abre en nova xanela)
    Resumo:
    Ofrecer ao cidadán unha única ferramenta desde a que poida acceder a toda a información asociada ás súas relacións telemáticas coa Administración da Comunidade de Castela e León
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Isabel Vale de Juana
    Dirección Xeral de Atención ao Cidadán, Calidade e Modernización
    983 415031
    valjuais@jcyl.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Documentos Persoais , Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    J2EE
    Sistema Operativo:
    Calquera

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Desde a publicación do DECRETO 40/2005, de 19 de maio, os distintos elementos habilitantes identificados neste Decreto seguiron un proceso de evolución e madurez en liña coas necesidades identificadas na implantación do AE na Comunidade de Castela e León.

    Exemplo desa evolución é o Portelo do Cidadán: A información que a Administración rexional ten do cidadán ofrecíase a este a través de varias aplicacións, nos que ademais debía autenticarse por separado en cada un. Coa implantación do Portelo do Cidadán, este dispón agora dun único punto de acceso unificado á documentación e información relativa aos seus trámites administrativos.
     

    Obxectivos

    • Facilitar ao cidadán unha visión integrada e global da información, os trámites da Administración da Comunidade de Castela e León, e o seu estado de tramitación nos que participa como interesado con independencia do órgano da Administración que os tramita.
    • Permitir ao cidadán o acceso desde un mesmo sitio aos servizos de administración electrónica: caixa de correos de notificacións, rexistro electrónico de entrada, custodia de orixinais electrónicos, etc.
       

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Dentro das principais dificultades destacan a distinta evolución, tanto tecnolóxica como organizativa, dos elementos que conforman a Plataforma de AE, e o dotar dun acceso homoxéneo ao VECI con independencia do navegador utilizado.
    • A seguridade dos servizos web de cada módulo da Plataforma de Administración Electrónica resultou clave para a implantación da iniciativa, para iso a solución foi a utilización de certificados electrónicos de compoñentes software como credencial de identificación e autenticación dos clientes destes servizos.
    • As futuras liñas de evolución do VECI pasan por introducir progresivamente novos servizos como o Expediente Electrónico.

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas