Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Servizo de Validación de Firmas e Certificados En liña - Valide

  • Nomee Abreviado:
    Valide
    Resumo:
    Servizo en liña de validación de certificados, e verificación e xeración de firmas electrónicas. Proporciona.
    Destinatarios:
    Empresa , Cidadán , Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Centro de Atención a Usuarios:

    Correo Electrónico: cau.060@seap.minhap.es

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Servizos horizontais para as AA.PP
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    HTML , JAVA , Servizos Web
    Sistema Operativo:
    Windows , Unix , Linux , Calquera

    Descrición

    Valide é un servizo en liña ofrecido polo Ministerio de Política Territorial e Función Pública para a validación de Firmas e Certificados electrónicos. É unha solución de referencia para cumprir coas medidas de Identificación e autentificación descritas na Lei 39/2015 de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

    O obxectivo deste servizo é permitir a un usuario comprobar que o certificado utilizado é un certificado válido e que non foi revogado. Tamén permite comprobar a validez dunha firma electrónica realizada mediante certificado dixital emitido por un prestador de servizos de certificación recoñecido, e realizar firmas mediante certificado dixital do que se dispoña da clave privada correspondente.

    A aplicación está dispoñible en https://valide.redsara.es https://valide.redsara.es e ofrece as seguintes seccións:

    • Validar Certificado

      Permite validar o estado dun certificado dixital emitido por calquera entidade de servizo de certificación recoñecida.

    • Validar Certificado de Sede Electrónica

      Permite validar o estado dun certificado dixital de sede electrónica.

    • Validar Firma

      Permite consultar a validez dun documento asinado electronicamente con múltiples formatos e tipos de certificados, como facturas electrónicas, contratos, etc.

    • Realizar Firma

      Permite asinar electronicamente un documento con calquera certificado recoñecido coas máximas garantías de integridade e autenticidade.

    • Visualizar firma

      Permite descargar un xustificante pdf da firma no que aparece o documento orixinal xunto co nome e DNI/NIF dos asinantes impresos no lateral.

    Noticias

    04 February 2013

    Uso do servizo Valide no ano 2012 Despregar acordeon

    A través de Valide, realizáronse máis de 120.000 validacións de certificados e firmas, ao longo do 2012.

    17 July 2012

    Formularios CAID Despregar acordeon

    O 5 de xullo actualizouse a versión do formulario WEB de solicitude de soporte técnico ao CAID.

    Accédese ao mesmo desde o portal PAe-CTT mediante unha ligazón situada no apartado de Ligazóns Relacionadas das páxinas de servizos comúns e de información xeral de cada un dos servizos aos que presta soporte o CAID. Tamén se pode acceder mediante a ligazón https://valide.redsara.es/formulariosCAID/irMenuSolicitud.do

    Novidades principais:

    • Inclúese un alta previa de usuario no sistema, co fin de facilitar a creación de peticións posteriores.
    • Pódese achegar información adicional a un caso xa aberto directamente a través do formulario, co número de ticket, sen necesidade de enviar correo electrónico.
    • Na páxina do formulario dispoñen dunha ligazón ao manual de usuario para solicitar soporte técnico.

    04 March 2011

    Formulario Web de Solicitude de Soporte Técnico ao CAID Despregar acordeon

    • O 4 de marzo ponse en produción unha nova canle para a apertura de incidencias co Centro de Atención a Integradores e Desenvolvedores (CAID).  Ás canles habituais de correo electrónico e teléfono únese o do formulario WEB de solicitude de soporte técnico, ao que se accede desde o portal PAe_CTT mediante unha ligazón situada no parágrafo de Contacto que aparece na pestana de información Xeral do servizo.

    • Este formulario contén os datos necesarios para abrir  unha solicitude de soporte: Nome do organismo, Persoa de Contacto (Nome, Apelidos, teléfono e dirección de correo), Contorna afectada, Campo de texto no que describir os requirimentos do Usuario e tres campos máis que permiten anexar ficheiros con información complementaria como ACL’s,  Log’s,  etc.… A solicitude procésase cando se pulsa o botón Enviar por correo electrónico”.
    22 October 2010

    Validar certificados Lei 11/2007 Despregar acordeon

    Valide permite validar os novos  certificados admitidos en @firma de Sede, Selo e Empregado publico todos os fornecedores que os emitiron sen excepción.

    17 June 2010

    Certificados da Lei 11 admitidos (Actualización) Despregar acordeon

    Os tipos de certificados definidos na Lei 11/2007, soportados a data de 17/6/2010 por Valide e @firma son:

    • ANF: EMPREGADO PUBLICO e SEDE
    • CAMERFIRMA: EMPREGADO PUBLICO, SEDE E SELO.
    • IZENPE: SEDE E SELO.
    • GVA: EMPREGADO PUBLICO, SEDE E SELO.
    • FNMT: EMPREGADO PUBLICO, SEDE e SELO

    Segundo o RD 1671/2009 A política de firma electrónica e certificados será aprobada polo Consello Superior de Administración Electrónica e mediante resolución do Secretario de Estado para a Función Pública publicarase no «Boletín Oficial do Estado» o acordo de aprobación da política de firma electrónica e certificados extractado, e de forma íntegra na sede do Punto de acceso xeral da Administración Xeral do Estado.

    Independentemente da publicación da devandita resolución, a disposición transitoria segunda do Esquema Nacional de Interoperabilidade (RD 4/2010) e de acordo co previsto no artigo 19 da Lei 11/2007 e na disposición transitoria primeira do Real Decreto 1671/2009, establécese un prazo de adaptación de vinte e catro meses no que se poderá seguir utilizando os medios actualmente admitidos de identificación e firma electrónica.

    Para máis información poden consultar o documento " Anexo - Certificados soportados pola plataforma @asina da Lei 11/2007"  nas apartado " Ligazóns de Interese"  da Descrición Xeral do proxecto " Plataforma de firma electrónica @firma.

    24 March 2010

    Certificados da Lei 11 admitidos Despregar acordeon

    Os tipos de certificados definidos na Lei 11/2007, soportados a data de 22/3/2010 por Valide e @firma son:

    • ANF: EMPREGADO PUBLICO e SEDE
    • CAMERFIRMA: EMPREGADO PUBLICO, SELO, SEDE
    • FNMT:  EMPREGADO PUBLICO, SELO e SEDE

    Segundo o RD 1671/2009 A política de firma electrónica e certificados será aprobada polo Consello Superior de Administración Electrónica e mediante resolución do Secretario de Estado para a Función Pública publicarase no «Boletín Oficial do Estado» o acordo de aprobación da política de firma electrónica e certificados extractado, e de forma íntegra na sede do Punto de acceso xeral da Administración Xeral do Estado.

    Independentemente da publicación da devandita resolución, a disposición transitoria segunda do Esquema Nacional de Interoperabilidade (RD 4/2010) e de acordo co previsto no artigo 19 da Lei 11/2007 e na disposición transitoria primeira do Real Decreto 1671/2009, establécese un prazo de adaptación de vinte e catro meses no que se poderá seguir utilizando os medios actualmente admitidos de identificación e firma electrónica."
     

    01 September 2008

    Xa pode consultar a validez dos seus documentos asinados! Despregar acordeon

    Xa se atopa dispoñible Valide, un servizo que ofrece o Ministerio de Administracións Públicas para consultar a validez dun certificado electrónico ou da firma electrónica dun documento.
    Se ademais estás interesado en usar os servizos da plataforma @asina, poderás dispor dunha contorna de probas.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable