Nome Completo da Iniciativa:
Un Paso Adiante na Transformación Dixital
Finalidade:
Obxectivo:
Descrición:
Un paso adiante na transformación dixital é un proxecto de evolución na nosa contorna telemática mediante a incorporación de novos servizos como na contorna de xestión, que permite o uso de técnicas modernas que facilitan o avance dixital do Concello de Arnedo .
A posta en marcha deste proxecto, tan ambicioso, que definimos mais adiante, é conseguir a filosofía do “dato único” mediante esta lógrase transmitir calidade ás actuacións do Concello de Arnedo con independencia do medio de acceso. Para avanzar cara a ese modelo global é importante ter presente a relevancia do dato único: que a información se introduza unha vez en orixe e de aí flúa a todos os niveis da organización.
Transformación dixital: Os conceptos de “Administración Telemática”, “Administración Dixital” ou “Administración Electrónica” apuntan cara á posibilidade de acceder aos servizos administrativos de maneira electrónica, 24 horas ao día, 7 días á semana, para a obtención de información, ademais, representa a posibilidade de efectuar trámites de maneira electrónica, cos cidadáns, coas empresas e outros órganos ou Administracións. O valor da e-Administración, por tanto, non reside nun mero traslado de servizos que actualmente dá a Administración, senón que ha de responder á optimización e reorganización dos esquemas do servizo público, de tal maneira que permitan unha maior eficiencia e eficacia, así como propiciar o cambio cultural que esixe a implantación da Sociedade da Información.
Requisitos:
Resultados:
Os resultados a obter defínense:
- Iniciar un conxunto de trámites
- Realizar pagos
- Realizar simulacións e autoliquidacións por Internet
- Asinar dixitalmente os formularios e documentos anexos.
- Validar documentos obtidos dixitalmente de forma telemática
A mellora transversal na xestión das queixas e suxestións e na xestión das subvencións públicas é outro dos grandes resultados que esperamos obter do presente proxecto.
O avance cara á Administración sen papeis e o expediente dixital. Un dos aspectos máis relevantes a ter en conta no momento de deseñar un proxecto de oficina sen papeis, é que non se debe pensar que simplemente se está implantando unha tecnoloxía, senón que en realidade o que se está implantando é un modelo organizativo e funcional. É desde este punto de vista e non desde outros que se debe enfocar o proxecto para garantir a súa viabilidade e éxito.
O último resultado é o de organizar o servizo de atención ao cidadán de forma que este permita atender á nosa cidadanía correctamente. Estamos a expor moitos novos servizos e é necesario que a organización estea correctamente preparada para garantir a atención dos pedimentos dos cidadáns que nos cheguen desde as canles que lles pomos ao seu dispor.
Vantaxes:
A estratexia que propomos no proxecto permite:
- Visualizar resultados desde o primeiro momento.
- Empregar a presión cidadá como catalizador do proceso de transformación interna.
- Aprender continuamente, coa posibilidade de rectificar polo camiño.
- Favorecer a Xestión do Cambio, nun proceso longo e que require a participación e o convencemento de todos os individuos da Organización, e manter a súa motivación.
- Dispor de activos de rápida capitalización, como elemento diferenciador cara ao establecemento de acordos de colaboración con terceiros.