Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Un Paso Adiante na Transformación Dixital

  • Nomee Abreviado:
    upa
    Resumo:
    Aplicación orientada a ofrecer capacidade para a xestión de incidencias e preguntas recollidas a partir das necesidades expostas polos cidadáns no servizo 060.
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Rioxa, O
    Concello de Arnedo
    Organismos Participantes:
    GOBERNO DA Rioxa
    Contacto:

    Ricardo Martínez Fernández
    informatica@aytoarnedo.org
    Tel. 941. 38.51.20 Ext. 122
    Fax: 941.38.51.32

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas , Sitios web, sedes electrónicas e atención á cidadá
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Político

    Descrición

    Nome Completo da Iniciativa:

    Un Paso Adiante na Transformación Dixital

    Finalidade:

    Obxectivo:

    Descrición:

    Un paso adiante na transformación dixital é un proxecto de evolución na nosa contorna telemática mediante a incorporación de novos servizos como na contorna de xestión, que permite o uso de técnicas modernas que facilitan o avance dixital do Concello de Arnedo(Abre en nova xanela) .

    A posta en marcha deste proxecto, tan ambicioso, que definimos mais adiante, é conseguir a filosofía do “dato único” mediante esta lógrase transmitir calidade ás actuacións do Concello de Arnedo con independencia do medio de acceso. Para avanzar cara a ese modelo global é importante ter presente a relevancia do dato único: que a información se introduza unha vez en orixe e de aí flúa a todos os niveis da organización.

    Transformación dixital: Os conceptos de “Administración Telemática”, “Administración Dixital” ou “Administración Electrónica” apuntan cara á posibilidade de acceder aos servizos administrativos de maneira electrónica, 24 horas ao día, 7 días á semana, para a obtención de información, ademais, representa a posibilidade de efectuar trámites de maneira electrónica, cos cidadáns, coas empresas e outros órganos ou Administracións. O valor da e-Administración, por tanto, non reside nun mero traslado de servizos que actualmente dá a Administración, senón que ha de responder á optimización e reorganización dos esquemas do servizo público, de tal maneira que permitan unha maior eficiencia e eficacia, así como propiciar o cambio cultural que esixe a implantación da Sociedade da Información.

    Requisitos:

    Resultados:

    Os resultados a obter defínense:

    • Iniciar un conxunto de trámites
    • Realizar pagos
    • Realizar simulacións e autoliquidacións por Internet
    • Asinar dixitalmente os formularios e documentos anexos.
    • Validar documentos obtidos dixitalmente de forma telemática

    A mellora transversal na xestión das queixas e suxestións e na xestión das subvencións públicas é outro dos grandes resultados que esperamos obter do presente proxecto.

    O avance cara á Administración sen papeis e o expediente dixital. Un dos aspectos máis relevantes a ter en conta no momento de deseñar un proxecto de oficina sen papeis, é que non se debe pensar que simplemente se está implantando unha tecnoloxía, senón que en realidade o que se está implantando é un modelo organizativo e funcional. É desde este punto de vista e non desde outros que se debe enfocar o proxecto para garantir a súa viabilidade e éxito.

    O último resultado é o de organizar o servizo de atención ao cidadán de forma que este permita atender á nosa cidadanía correctamente. Estamos a expor moitos novos servizos e é necesario que a organización estea correctamente preparada para garantir a atención das peticións dos cidadáns que nos cheguen desde as canles que lles pomos á súa disposición.

    Vantaxes:

    A estratexia que propomos no proxecto permite:

    • Visualizar resultados desde o primeiro momento.
    • Empregar a presión cidadá como catalizador do proceso de transformación interna.
    • Aprender continuamente, coa posibilidade de rectificar polo camiño.
    • Favorecer a Xestión do Cambio, nun proceso longo e que require a participación e o convencemento de todos os individuos da Organización, e manter a súa motivación.
    • Dispor de activos de rápida capitalización, como elemento diferenciador cara ao establecemento de acordos de colaboración con terceiros.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas