Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Denbora-zigilua TS@ Plataforma

  • Izen Laburra:
    TS@
    Araudia:
    FAQ
    Laburpena:
    Denbora-zigilua da, TS@ eskumena herri-administrazio guztien eskura jarri zerbitzuak eskaintzeko asmoz, balioztatu eta resellado denbora zigiluak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko aplikazioetan (bezeroa sar zerbitzua
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Garatu Dituzte eta arreta zentroak (CAID):

    Para comunicar una incidencia o solicitud de soporte al Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID) rellene el eskabide inprimakia irekitzeko laguntza teknikoaren Web (Leiho berri batean Irekitzen Du) Gogorarazten dizuegu erraza da. zentro hori, ADMINISTRAZIO PUBLIKOEN Laguntza SÓLO APLIKAZIOEN GARATZAILEENTZAT.

    Ordutegia: astelehenetik ostegunera, eta ostiraletan 15:00etatik 18:30era...

    Halaber, eskura jartzen dituzte eta administrazio publikoetako teknikarien lotuta dituzten aplikazioak plataformaren denbora-zigilua (ogasun eta herri administrazio ministerioa TS@ banaketa-zerrenda oharrak jasoko duen teknikariak hartzaile berriak zerrendan Sartzeko banaketa " tsa-avisos@listas-ctt.administracionelectronica.gob.es plataformaren @firma hau erabil dezakezu. esteka .

    Zerbitzuari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, plataformaren TS@ denbora-zigilua, atarian erregistratu eta administrazio elektronikoaren arloko edukiak sartu al daitekeena.

    Konponbide-mota:
    Aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Zerbitzu horizontalak, AA.PP, aktibo semantikoak, aldeko diru-laguntza
    Datu-eredu azpimota:
    Informazioaren egitura (Estandar semantikoak)
    Área funtzionala:
    Agiri Pertsonalak, gobernua eta sektore publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikoa, politikoa
    Programazio-lengoaia?
    Web Zerbitzuak, .NET, JAVA
    Sistema eragilea:
    Windows, Unix, Linux,

    Deskribapena

    La Autoridad de Sellado de Tiempo (TS@) proporciona servicios de sellado de tiempo sincronizados con la hora oficial del Estado como la emisión de sellos de tiempo y la validación. Está disponible para las diferentes Administraciones Públicas sea cual sea su ámbito: Administración General del Estado, Comunidades Autónomas, Diputaciones Provinciales o Entes Locales.

    Garantiza la acreditación a cargo de un tercero de confianza de la fecha y hora de realización de cualquier operación o transacción por medios electrónicos. Mediante la emisión de un sello de tiempo sobre un documento, se generará una evidencia, que determinará la existencia de ese documento en un instante determinado.

    La posibilidad de emitir válidamente por medios electrónicos los documentos administrativos viene descrita en la Ley 39/2015, el cual se indica que, además de la firma electrónica, deben incluir una referencia temporal cuando la naturaleza del documento así lo requiera. Dicha referencia temporal debe de ser realizada por medios electrónicos a través de cualquier prestador de servicios de sellado de tiempo admitidos por la Administración General del Estado.

    Interfazearen bidez denbora aurrez jakiteko egin dute posible dela validarse denbora-zigilua erabil daiteke; orain dela baliozkotuko da. aurretik, berriro jarri du resellado Interfazearen bidez emandako zigiluak.

    Se ha desarrollado un cliente de TS@, a adaptar por aquellas aplicaciones que deseen obtener una referencia válida de tiempo. En caso de que se desee añadir un sello de tiempo a una firma electrónica, también se puede realizar a través de los servicios de @firma.

    Albisteak

    12 Otsaila 2019

    Pospuesto el plazo para la obligatoriedad de autenticación por medio de certificado digital en la plataforma de TS@ Akordeoia hedatzea

    Tal y como se informó convenientemente el pasado día 13/02/2018 a la lista de distribución de avisos de la plataforma TS@ del MINHAFP acerca de la obligatoriedad de autenticación de aplicaciones mediante certificado digital les recordamos que a partir del día 13/03/2019, todos los accesos de aplicaciones contra la citada Plataforma deberán encontrarse securizados por medio del uso de certificado digital.

    La fecha inicial anunciada para el cambio era mañana miércoles 13/02/2019. Sin embargo se extiende un mes el plazo por la coincidencia con el traslado de CPD que está llevando a cabo la SGAD.

    Halaber, gogorarazten dizuegu SSL ziurtagiri kautotzeko duzun bita aktibatuta autentifikatzeko erabili behar "(bezeroaren Autentifikazioa (1.3.6.1.5.5.7.3.2)" agiria (ikusi du barruan atalean funtsezko Erabilera hobetu.

    March 9 2018ko

    Recordatorio de la obligatoriedad de acceso por certificado digital a la plataforma TS@ del MINHAFP Akordeoia hedatzea

    Tal y como se informó convenientemente el pasado día 13/02/2018 a la lista de distribución de avisos de la plataforma TS@ del MINHAFP acerca de la obligatoriedad de autenticación de aplicaciones mediante certificado digital les recordamos que, en el plazo máximo de 1 año, es decir, a partir del día 13/02/2019, todos los accesos de aplicaciones contra la citada Plataforma deberán encontrarse securizados por medio del uso de certificado digital.

    2007Ko Abendua.

    Garrantzitsua. Oharra: Aldaketak lurrean TS@ Akordeoia hedatzea

     

    Les recordamos que, tal y como se informó el pasado día 18 de octubre de 2017, la nueva versión desplegada de dicha Plataforma en el entorno de Servicios Estables funciona en una arquitectura más actualizada y que presenta nuevas medidas de seguridad que implican cambios importantes que deben tener en cuenta, en concreto:

     

    - Por motivos de seguridad, se comprueba que el propósito del certificado utilizado para autenticar las peticiones sea "Autenticación del cliente (1.3.6.1.5.5.7.3.2)".

     

    - El algoritmo de cifrado (cipherSuite) que es necesario utilizar ha sido modificado de una versión antigua (SSL_RSA_WITH_RC4_128_MD5) a una versión más actual y segura: TLS_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA.

     

    Teniendo en cuenta que estos cambios, tal como les indicábamos, están ya disponibles en el entorno de Servicios Estables, se recomienda:

     

    - Hacer uso de un certificado con el propósito anteriormente indicado, ya que ahora mismo es un requisito obligatorio en Servicios Estables y aunque no es imprescindible en Producción, evitarán tener pérdida de servicio cuando se actualice la nueva versión en dicho entorno.

     

    - Eskaerak bidaltzea ahalbidetzen duen aplikazio berriaren cipherSuite erabiliz Aztertu, puntu honetan azpimarratzekoa da inguruko beste bertsio bat erabiltzea eskatzen duten bakoitzean (_ _ _ _ _, RSA RC4 128 SSL eta TLS _ _ _ A _ WITH RSA Sortu MD5 _ _ 256 CBC Zerbitzu Egonkor SHA); beraz, bertsio berria martxan dela eguneratu arte (orduan, RSA algoritmoa _ _ eskaerak bakarrik onartuko ditu bi bertsioak _ A _ _ _ 256 TLS CBC SHA), beste bertsio bat erabili behar da ingurune bakoitzeko. hala adierazi Dute hori egiten ari den bateragarritasuna hobetzeko asmoz.

     

    Se espera que estos cambios queden aplicados en el entorno de Producción durante el primer trimestre del próximo año 2018.

     

    2007Ko Urriaren 18a

    Kontuz: Aldaketak lurrean TS@ Akordeoia hedatzea

    Nos complace informarles, como usuarios de la Plataforma de TS@ del MINHAFP, acerca de los cambios que serán incorporados en la nueva versión de la TS@, la cual ya está disponible en Servicios Estables y se espera sea publicada en el entorno de Producción en el primer trimestre del próximo año (2018).

    Esta nueva versión funciona en una arquitectura más actualizada y que presenta nuevas medidas de seguridad que implican cambios importantes que deben tener en cuenta, en concreto:

    - Por motivos de seguridad, se comprueba que el propósito del certificado utilizado para autenticar las peticiones sea "Autenticación del cliente (1.3.6.1.5.5.7.3.2)".

    - El algoritmo de cifrado (cipherSuite) que es necesario utilizar ha sido modificado de una versión antigua (SSL_RSA_WITH_RC4_128_MD5) a una versión más actual y segura: TLS_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA.

    Aldaketa horiek kontuan hartuta, adierazi bezala, dagoeneko inguruan dituzun zerbitzu Egonkorretan, komeni da:

    - Hacer uso de un certificado con el propósito anteriormente indicado, ya que ahora mismo es un requisito obligatorio en Servicios Estables y aunque no es imprescindible en Producción, evitarán tener pérdida de servicio cuando se actualice la nueva versión en dicho entorno.

    - Revisar que su aplicación permita remitir las peticiones utilizando la nueva cipherSuite, en este punto es importante recalcar que cada entorno necesita el uso de una versión distinta (SSL_RSA_WITH_RC4_128_MD5 Producción y TLS_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA Servicios Estables), por lo que hasta que se actualice la nueva versión en Producción (momento en que ambas versiones admitirán únicamente peticiones con algoritmo TLS_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA), es necesario utilizar una versión distinta por cada entorno. Les indicamos no obstante que se está trabajando con objeto de mejorar esta compatibilidad.

    (2007Ko Ekaina

    Zerbitzu Egonkorren inguruan TS@ bertsio berria Akordeoia hedatzea

    Nos complace informarles de que en el entorno de Servicios Estables se encuentra desplegada la nueva versión de la Plataforma TS@ del MINHAFP.

    Esta nueva versión supone un cambio de arquitectura base. Como novedad importante, en esta nueva versión se comprobará la validad de los certificados utilizados para la autenticación de las peticiones, por lo que les instamos a revisar que sus certificados no se encuentren caducados ni revocados.

    Horregatik, eskatzen diegu beren funtzionamendua egiaztatu eta gurekin harremanetan jartzen diren bertsio honetan, edozein zalantza edo arazoren bat atzematen dira haren portaerari buruz.

    Argibideren bat behar izanez gero gurekin harremanetan jarri besterik ez duzue.

    2007Ko Otsaila.

    Uso de la Plataforma de Sellado de Tiempo en el año 2012 Akordeoia hedatzea

    Plataformak denbora-zigilua (TS@), 2012an, 20 milioi baino gehiago egin ditu eskaerak baliozkotu eta denbora zigiluak sortzeko.

    2006Ko Uztaila 2012

    CAID formularioak Akordeoia hedatzea

    El 5 de julio se ha actualizado la versión del formulario WEB de solicitud de soporte técnico al CAID.

    Irudian, bertan dagoen lotura baten bidez sartzen da ezkaratzetik PAe-CTT atalean, Loturak eta informazio orokorreko orrietan zerbitzu komunak eskaintzen dituen zerbitzu guztiak ditu euskarri den CAID. estekaren bidez Ere sar daiteke. http: / / / / valide.redsara.es formulariosCAID irMenuSolicitud.do

    Nobedade nagusiak:

    • Se incluye un alta previa de usuario en el sistema, con el fin de facilitar la creación de peticiones posteriores.
    • Informazio gehiago ere sar daiteke inprimaki bat irekita (bidez zuzenean, txartel zenbakiarekin, posta elektronikoz bidali beharrik gabe.
    • En la página del formulario disponen de un enlace al manual de usuario para solicitar soporte técnico.
    2011Ko Urriaren 26a

    Ziurtagiri sinatzailea (TS@ plataformak eguneratzea. Akordeoia hedatzea

    Pozgarri zaigu informarle ziurtagiria eguneratzeko plataformaren denbora-zigilua (ziurtagiri batek (TS@ MPTAP longevo. hamar urteko iraupena izango dute denbora Zigiluak sortzen.

    2011Ko Urriaren 26a

    Banaketa-zerrendak Akordeoia hedatzea

    Pozgarri zaigu informarles sortzearen banaketa-zerrenda "tsa-mptapavisos@listas-ctt.administracionelectronica.gob.es" harremanetarako pertsona arduradunentzat eta sinatu duten, ohar, nobedade, albiste interesgarriak eta denbora-zigilua (MPTAP TS@ plataformaren inguruan.

    Zerrenda bat da, zirkulazio txikia izatea beharrezko plataformaren erabiltzaileentzako komunikazioa.

    Harpidetu daitezke banaketa zerrenda esteka honetan: " http://listas-ctt.administracionelectronica.gob.es/mailman/listinfo/tsa-mptapavisos ".

    2011Ko Martxoaren 29a

    Onartu zuten MITYC Akordeoia hedatzea

    Nos complace informarles de que la Autoridad de Sellado de Tiempo (TSA) del MTAP ha sido reconocida por el Ministerio de Industria Turismo y Comercio.

    2011Ko Martxoaren 8a

    Laguntza Teknikoa eskatzeko formularioa CAID irudian. Akordeoia hedatzea

    • El 4 de marzo se pone en producción un nuevo canal para la apertura de incidencias con el Centro de Atención a Integradores y Desarrolladores (CAID).  A los canales habituales de correo electrónico y teléfono se une el del formulario WEB de solicitud de soporte técnico, al que se accede desde el portal PAe_CTT mediante un enlace ubicado en el párrafo de Kontaktua fitxan agertzen den informazioa Orokorra lehen zerbitzua
    • Eskaera hau irekitzeko behar diren datuak ditu oinarri: erakunde (Izena, Harremanetarako pertsona (Izena, abizenak, telefonoa eta helbide elektronikoa), Ukituriko inguruan, Testuaren eremuan bertan eta Erabiltzaile gehiago (eskakizunak deskribatzea ahalbidetzen duten hiru eremu gisa erantsi fitxategiak informazio osagarriarekin ’ ACL, s (Log ’... botoia sakatuz gero, Eskaeraren … prozesatzen Bidali posta elektronikoz ”.
    2009Ko Abendua 23

    Agintaritza denbora-zigilua Akordeoia hedatzea

    Denbora-zigilua da, TSA eskumena herri-administrazio guztien eskura jarri zerbitzuak eskaintzeko asmoz, balioztatu eta denbora zigiluen resellado, azaroan, armadako ofiziala (orduko Lana oinarri hartuta.
    Gehitu beharreko zerbitzu berria da, eta plataforma osagarri diren dandose badatoz @Firma baliozkotzea.

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna