Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Sede electrónica da Administración da Comunidade de Castela e León

  • Indicadores:

    Despois de 10 meses de funcionamento, os resultados son os seguintes:
    Máis de 800 trámites con descarga de formulario.
    Máis de 300 trámites teletramitables.
    Máis de 70 servizos electrónicos.

    Descrición Funcional

    O proxecto consistiu na creación dun Portal de Administración Electrónica como nova canle de acceso aos servizos xestionados polo JCYL, que desembocou na Sede Electrónica, creada por Orde ADM/2272/2009, de 16 de novembro, e posta en servizo en xaneiro de 2010.

    Desde o punto de vista funcional, e para facilitar o acceso unificado aos procedementos e servizos electrónicos, desenvolvéronse funcionalidades como as seguintes: navegación áxil, clara e usable, con varios criterios de procura (específico e por pestanas); accesibilidade dobre A; conexión co rexistro electrónico; axudas na xestión a través dunha ficha resumen informativa de cada trámite; descarga de normativa e información concreta e un “contacta” específico sobre cada trámite; posibilidade de realizar preguntas e solicitar información, suxestións e queixas, e asistencia técnica a través do 012; o portelo do Cidadán, a modo de escritorio, onde consultar expedientes, estado de tramitación, configurar a súa caixa de correos electrónica para recibir notificacións electrónicas, etc.; a ligazón a EUGO, etc.

    Desde o punto de vista organizativo, creouse un grupo de traballo con distintos perfís profesionais e dous tipos de interlocutores (funcional e técnico), que traballou a tempo parcial no proxecto e que contou coa implicación directa dos responsables políticos.

    Desde o punto de vista operativo, tivéronse en conta mellores prácticas doutros portais institucionais para a posta en marcha da Sede Electrónica da Xunta de Castela e León.

    Descrición Técnica

    En relación á solución tecnolóxica, o portal foi desenvolvido baixo a plataforma de xestión de contidos Fatwire, integrada no Sistema de Información Administrativo Único do JCYL, punto de entrada común para a tramitación a través de Internet dos procedementos electrónicos de todas as Consellerías.

    As principais etapas seguidas para a implantación da Sede Electrónica foron:

    • Fase 1 (2 meses): O obxectivo foi dispor do portal en produción coas funcionalidades de procura e navegación por trámites e a carga dos que dispuñan de tramitación electrónica.
    • Fase 2 (1 mes): O obxectivo foi continuar coa tarefa de carga de contidos de trámites e a provisión de formación a usuarios editores para o mantemento de contidos da sede.
    • Fase 3 (6 meses): Proseguiuse cos traballos de carga e envorcado de información, e realización de axustes, probas, retoques e deseño final, e presentouse o Portal en diferentes centros directivos.

    De face ás liñas de evolución no futuro, continuarase mellorando as funcionalidades do portal, completando contidos e ligazóns, e buscarase incorporar trámites e servizos doutras AAPP e tenderase a Asistencia técnica de 3ª xeración “en rede”, intelixente e interactiva.

Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas